آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
5

نماینده مردم در مجلس: سد آبسرده برای بروجرد مسئله حیاتی است

  • کد خبر : 19902
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
نماینده مردم در مجلس: سد آبسرده برای بروجرد مسئله حیاتی است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: سد آبسرده برای بروجرد مسئله حیاتی است. به گزارش طلوع افلاک ،فاطمه مقصودی در جلسه بررسی سد آبسرده که امروز در محل کارگاه سد برگزار شد، اظهار کرد: پروژه سد آبسرده سال‌های سال است که مردم در انتظار بهره‌برداری از آن هستند. وی تصریح کرد: امروز برخی […]

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: سد آبسرده برای بروجرد مسئله حیاتی است.

به گزارش طلوع افلاک ،فاطمه مقصودی در جلسه بررسی سد آبسرده که امروز در محل کارگاه سد برگزار شد، اظهار کرد: پروژه سد آبسرده سال‌های سال است که مردم در انتظار بهره‌برداری از آن هستند.

وی تصریح کرد: امروز برخی از محله‌های شهرستان بی‌آبی را لمس می‌کنند و نمی‌خواهیم که به وضعیت شهرهای دیگر دچار شویم، ۲۰ سال است که مردم انتظار این سد را می‌کشند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: منطقه آبسرده بروجرد زمانی از آب موج می‌زد اما در حال حاضر با کمبود آب دچار شده به‌طوری‌که چند وقت پیش دو برادر برای رسیدن به آب در چاه خفه شدند و به آب نرسیدند.

مقصودی اضافه کرد: انتظار می‌رود بودجه‌ای که برای سد آبسرده اختصاص می‌یابد به‌صورت ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کند تا هرچه زودتر شاهد آبگیری این سد باشیم.

وی بیان کرد: سد کمندان با سدآبسرده شروع شده اما سد کمندان از پیشرفت خوبی برخوردار است بایستی سد آبسرده جزء پروژه‌های اضطراری دیده شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: سد آبسرده برای بروجرد یک مسئله حیاتی بوده چون شهر در تشنگی در حال غرق شدن است.

مقصودی با بیان اینکه شهرستان ظرفیت چندین سد را دارد و مردم منتظر این سد هستند که هرچه زودتر اجرایی شود، افزود: وزیر نیرو قول داده‌اند که این سد سال آینده آبگیری شود.

وی عنوان کرد: برای تسریع در ساخت و بهره برداری از سد آبسرده بروجرد ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که این اعتبار از محل ماده ۵۶ حدود ۲۵۰ میلیارد تومان، ۳۰ میلیارد تومان از محل لایحه بودجه ۱۴۰۱ و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل نفت به پروژه تزریق شده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=19902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.