آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
4

دعوت امیر حسین میرزایی به تیم ملی دانشجـویان ایران

  • کد خبر : 8191
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
دعوت امیر حسین میرزایی به تیم ملی دانشجـویان ایران

  امیرحسین میرزایی از بهترین بازیکنان سالهای اخیر فوتبال لرستان به تیم ملی دانشجویان ایران دعوت شد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طوع افلاک میرزایی که در سالهای اخیر موفق به کسب چندین عنوان آقای گلی و موثرترین بازیکن رده جوانان در استان و کشور شده بود و اکنون در لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای تهران […]

 

امیرحسین میرزایی از بهترین بازیکنان سالهای اخیر فوتبال لرستان به تیم ملی دانشجویان ایران دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طوع افلاک میرزایی که در سالهای اخیر موفق به کسب چندین عنوان آقای گلی و موثرترین بازیکن رده جوانان در استان و کشور شده بود و اکنون در لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای تهران مشغول بازی است ، به اردوی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران پبوست.

امیرحسین با توجه به تکنیک بالا و قدرت گلزنی کم نظیر قبل از شیوع کرونا مورد توجه آکادمی و تیم جوانان استقلال تهران قرار گرفته بود که بخاطر مشکلاتی نتوانست بموقع قراردادش را با استقلال به ثبت برساند و از همراهی این تیم بازماند.

جوان تکنیکی فوتبال لرستان که دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگده شهید مدنی است که با صلاحدید کادرفنی تیم ملی فوتبال دانشجویان کشور به اردو دعوت شد و تمرینات خود را با این تیم که خود را جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی آماده میکند برگزار کرد.

گفتنی است امیر حسین پیشرفت فوتبال خود را مدیون پدرش محمد میرزایی مربی اسبق تیم ملی ناشنویان واز مربیان سازنده فوتبال لرستان است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.