آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
2

خیبر خرم‌آباد با رأی کمیته انضباطی برنده دیدار خلیج فارس ماهشهر شد

  • کد خبر : 19896
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۵۴
خیبر خرم‌آباد با رأی کمیته انضباطی برنده دیدار خلیج فارس ماهشهر شد

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با رأی کمیته انضباطی برنده دیدار با خلیج فارس ماهشهر در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شد. به گزارش طلوع افلاک از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد، کمیته انضباطی با تشکیل جلسه رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های خیبر و خلیج فارس ماهشهر اعلام کرد […]

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با رأی کمیته انضباطی برنده دیدار با خلیج فارس ماهشهر در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش طلوع افلاک از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد، کمیته انضباطی با تشکیل جلسه رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های خیبر و خلیج فارس ماهشهر اعلام کرد خیبر سه بر صفر برنده بازی اعلام شد.

این بازی قرار بود سه‌شنبه ۲۶ مهرماه سال جاری بین تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و خیبر خرم‌آباد در چارچوب هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال در شهر اهواز یا آبادان برگزار شود که این دیدار به علت تمرد تیم ماهشهری از میزبانی لغو شد.

حال با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازی با نتیجه سه بر صفر به سود خیبر اعلام و حریف ماهشهری ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد از ۱۰ بازی ابتدای فصل رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور چهار برد و ۶ تساوی کسب کرده است و با ۱۱ گل زده، چهار گل خورده و ۱۸ امتیاز در رده چهارم جدول ۱۸ تیمی لیگ قرار دارد.

خیبر خرم آباد در دیدار بعدی خود در هفته یازدهم مهمان شهر خودرو مشهد خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=19896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.