آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
6

۴۶ پروژه آموزشی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در استان وجود دارد

  • کد خبر : 19667
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در جلسه شورای اداری کوهدشت گفت: ۴۶ پروژه آموزشی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد ی در استان وجود دارد. به گزارش طلوع افلاک ،یونس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در شورای اداری کوهدشت با حضور حجت الاسلام و المسلمین مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامي […]

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در جلسه شورای اداری کوهدشت گفت: ۴۶ پروژه آموزشی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد ی در استان وجود دارد.

به گزارش طلوع افلاک ،یونس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در شورای اداری کوهدشت با حضور حجت الاسلام و المسلمین مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامي و رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان داشت: بیش از ۴ هزار مدرسه در لرستان وجود که از این تعداد ۱۵۰۰ مدرسه ایمن و نوساز هستند .

وی گفت: در حال حاضر حدود ۱۳۹ پروژه در قالب ۷۱۶کلاس درس در دست اجرا هستند.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با اشاره بر اینکه در شهرستان کوهدشت حدود ۱۳ تا پروژه با ۳۳ کلاس درس در حال ساخت است ؛ گفت: در بخش طرهان نیز ۴ تا پروژه با ۱۱ کلاس، و در بخش کونانی یک پروژه با ۳ کلاس درس در حال احداث است

وی با اشاره بر حمایت و تلاش های شبانه روزی رخشانی مهر گفت: با وجود کمبود اعتبارات، اما اعتبارات خوبی به لرستان اختصاص یافت.

بهاروند ادامه داد : در مدارس لرستان‌ ۳۵۰ چشمه سرویس بهداشتی نیاز به تعمیر دارند و در حال حاضر ۲۲۰ سرویس بهداشتی ساخته می شود.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت : در راستای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی از سال ۹۲ تا ۹۹؛ ۶ هزار ۱۰۰ مورد کلاس درس استاندار سازی شد ؛ و سال گذشته استاندارد سازی ۶۰۰ کلاس درس در شهریور ماه به پایان رسید .

وی افزود : با وجود محرومیت استان حدود ۲ هزار هشتصد کلاس درس برای استاندارد سازی وجود دارد که آقای رخشانی در تخصیص اعتبارت این بخش قول مساعد دادند.

 

بهاروند با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ۴۶ پروژه بالای ۸۰ در صد است گفت: در هفته دولت اداره کل نوسازی مدارس ۱۶ پروژه را در قالب ۳۷ کلاس افتتاح کرد.

وی با اشاره بر مطالبات پیمانکاران افزود : پیمانکاران طلبکار هستند و پیشرفت فیزیکی پروژه های آموزشی بیش از پیشرفت اعتباری آنهاست و بنده قول می‌دهم در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۱ ، ۴۶ پروژه در قالب ۲۰۸ کلاس افتتاح و به دانش آموزان اهدا می شود.

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اينکه برای تحویل ۱۳۹ پروژه ، ۵۲۹ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شود ، بیان داشت: در شهرستان کوهدشت برای تکمیل ۱۳ تا پروژه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان نیاز است .

وی افزود: برای تکمیل پروژه های رومشگان ۱۲ میلیارد اعتبار نیاز است و با بهرمنده ی از این پروژه ها یک جهشی در فضای آموزشی اتفاق می افتد .

یونس بهاروند با اشاره بر اینکه با مشارکت خیرین مدارس زیادی احداث شده و هم اکنون نیز در حال احداثند ، عنوان کرد: با توجه به اینکه اولویت تجهیزات با مناطق محروم است ، اذعان داشت : اعتبارات شهرستان کوهدشت از ۲ میلیارد به ۷ میلیارد تومان افزایش یافته و این یعنی رشد یعنی رشد ۱۸۰ در درصدی اعتبارات و با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه اعتبارات ملی کوهدشت را ویژه خواهیم دید.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=19667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.