آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024
3

پیروزی شیرین تر از گزخیبر در نصف جهان /خیبر خرم آباد،ون پارس اصفهان را شکست داد

  • کد خبر : 19314
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
پیروزی شیرین تر از گزخیبر در نصف جهان /خیبر خرم آباد،ون پارس اصفهان را شکست داد

 در هفته  پنجم  لیگ دسته  اول فوتبال  ایران خیبر خرم‌آباد  در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ون‌پارس اصفهان رفت و برابر این تیم با تک گل سینا حاتمی  به یک پیروزی شیرین تر از گز دست یافت. به گزارش طلوع افلاک ؛ در جریان هفته پنجم مسابقات لیگ آزادگان ایران، خیبر خرم‌آباددر ورزشگاه فولادشهر اصفهان به […]

 در هفته  پنجم  لیگ دسته  اول فوتبال  ایران خیبر خرم‌آباد  در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ون‌پارس اصفهان رفت و برابر این تیم با تک گل سینا حاتمی  به یک پیروزی شیرین تر از گز دست یافت.
به گزارش طلوع افلاک ؛ در جریان هفته پنجم مسابقات لیگ آزادگان ایران، خیبر خرم‌آباددر ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم تازه لیگ یکی شده ون‌پارس اصفهان رفت  در این دیدار شاگردان فراز کمالوند که برای قرار گرفتن در جمع مدعیان برای پیروزی به اصفهان لشگر کشی کرده بودند بازی را هجومی آغاز کردند.
در دقیقه ۳این دیدار بدنبال خطای مدافع ون پارس بر روی حسین شهابی مهاجم آینده دار خیبر یک ضربه پنالتی نصیب خیبر شد که باز هم  فرصت سوزی در هدر ضربه پنالتی با ضربه بی دقت محمد رضا پور محمد توسط دروازبان ون پارس مهار شد .
در ادامه بازی خیبر باز هم دست از حملات پر دامنه خود نکشید ودر دقیقه ۳۸روی ضربه زیبا ودیدنی سینا حاتمی مهاجم بروجردی و با آینده خود به گل دست یافت .
در نیمه دوم خیبر برای حفظ پیروزی و زدن گل های بیشتر و  ون پارس اصفهان برای فرار از شکست به میدان آمدند وبازی زیبا و تماشایی به نمایش گذاشتند.
خیبر در دقایق ۶۶،۷۸ و ۸۹می توانست به گل دست یابد که موقعیت ها توسط حسین شهابی،مهرداد قنبری و زینال خیری از دست رفت و تیم ون پارس هم در دقایق ۵۵،۶۷،۸۸و۹۳می توانست به گل تساوی دست یابد که کورش ملکی دروازبان با تجربه وبلند بالای کرمانشاهی  خیبر باز هم همچون بازی های گذشته ناجی تیم خود شد و نشان داد می تواند ستون خیبر برای صعود به لیگ برتر باشد و البته سینا حاتمی مهاجم با تکنیک و سرعتی خیبر هم با بازی خوب خود نشان داد یکی از خرید های خوب خیبر برای رسیدن به لیگ برتر است .
داوران: وحید زمانی – حمید نادری – ابوالفضل بیات – رسول اولیایب
ناظر: حبیب شیرازی
ترکیب اصلی خیبر خرم‌آباد: حجت اسلامی، مهردادقنبری، مهران امیری، کوروش ملکی، رضا صدری(محمد رضا زینال خیری)، محمدرضا پورمحمد(پوریا غلامی)، سینا حاتمی(حمید کاظمی)، حسین شهابی(محمود شفیعی)، مجتبی لطفی، محسن طرهانی، رضا علیاری(مهرداد هدایتیان) سرمربی :فراز کمالوند
ترکیب ون پارس اصفهان: احمد مهرابی، علی آزادمنش، محمد امینی، حسین فلاحیان، مرتضی نگهداری، فردین نجفی، محمد صابری پور، میثم آقایی، محمدامین کاویانی، محمدرضا شیرزادی، امیرحسین نعمتی
هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور / سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه
ون پارس اصفهان ۰خیبرخرم‌آباد۱
گل: سینا حاتمی ۲۸
لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=19314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.