آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
1
افتتاح سایت تلفن همراه:

سایت تلفن همراه منطقه تخت چان شهرستان پلدختر افتتاح شد

  • کد خبر : 19150
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۲۲
سایت تلفن همراه منطقه تخت چان شهرستان پلدختر افتتاح شد
طی مراسمی با حضور دکتر کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، دکتر دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، دالوند مدیر کل امور روستایی استانداری ، خادمی فرماندار پلدختر ،دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان، صارمی مدیر فناوری اطلاعات استان، شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی از مسئولین محلی سایت bts تلفن همراه منطقه تخت چان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان ، دکتر دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در آیین افتتاح این سایت گفت : یکی از معضلات منطقه تخت چان عدم پوشش تلفن همراه بود که به لطف خدا و با همت مخابرات منطقه لرستان و اداره کل فناوری اطلاعات استان در بازه زمانی کوتاهی مشکل ارتباطات منطقه مرتفع گردید و اهالی محترم این منطقه می توانند از خدمات تلفن همراه برخوردار شوند.

در ادامه دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان در این آیین به تشریح پروژه مذکور پرداخت و گفت : با راه اندازی این سایت اهالی روستاهای قلعه میشوند ، تخت چان ، گردکانه، سرمال نازنین ، برکان، مالگچه، هرسگه، جمالدی و سرگل می توانند از خدمات همراه اول بهره مند گردند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با تاکید بر ضرورت توسعه ارتباطات در سطح استان گفت : در طول یکسال گذشته و سال جاری بیشترین جهش را در ارزیابی عملکرد استان نسبت به سنوات گذشته داشته این و در ارزیابی جامع شرکت مخابرات ایران در سه ماهه اول سال رتبه پنجم را در کشور کسب کردیم.

وی اظهار کرد : میزان توسعه زیر ساختها در حوزه مخابرات بسیار بی سابقه بوده که قابل قیاس با هیچ دوره ای نیست .

شمسی فر به برخی از پروژه های در دست اقدام از جمله فیبر نوری پل کشان به کوهدشت ، فیبر نوری پلدختر به معمولان و ویسیان ، فیبر نوری نورآباد به سرکشتی و فیبر نوری سد رودبار الیگودرز به شاپور آباد و همچنین توسعه سایتهای تلفن همراه جدید در سطح شهرها و روستاهای استان به تعداد بیش از ۵۰ سایت و همینطور پروژه تجمیع مرکز حضرت قائم(عج) شهرستان دورود تحت عنوان fttc و کافو های نوری در چند منطقه شهرستانهای بروجرد ، الیگودرز و نورآباد و الشتر اشاره کرد و گفت این پروژه ها بعنوان نمونه های بارزی از اقدامات توسعه ای که با اتمام آنها تحول گسترده ای در زیرساختهای مخابراتی تلفن ثابت و همراه و دیتا استان خواهد شد .

وی افزود : این سایت با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از محل هزینه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

دکتر کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات مخابرات استان بهرمندی روستائیان بعنوان قشر مولد و تولید کننده از خدمات مخابراتی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و افزود : همه دستگاهها در خدمت به روستائیان موظف و ملزم هستند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=19150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.