آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
4
مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد:

تثبیت جایگاه دوم بانوان بزرگسال پلیمر در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دوومیدانی

  • کد خبر : 18636
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
تثبیت جایگاه دوم بانوان بزرگسال پلیمر در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دوومیدانی
مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از تثبیت جایگاه دوم این تیم در مرحله ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دوومیدانی در بخش بانوان بزرگسال خبر داد.

ایرج سپهوند در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، با اشاره به پایان دومین مرحله بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان، اضافه کرد: مثل مرحله نخست در این مرحله نیز چادرملو اردکان با ۵۱۵ امتیاز صدرنشین است.

وی اضافه کرد: تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۴۵۶.۵ امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۰۶ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

سپهوند با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، یادآور شد: در این مرحله هفت تیم شرکت داشتند و سطح مسابقات بسیار بالا و رقابت در بیشتر مواد نزدیک بود.

مدیرعامل پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با اشاره به کسب مقام نایب‌ قهرمانی این تیم در رده سنی نوجوانان-جوانان بخش بانوان، تأکید کرد: تیم ما علاوه بر کسب مقام به دنبال پشتوانه‌سازی نیز هست و با اینکه نتوانستیم از مقام قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم اما در مجموع از عملکرد ورزشکاران و کادر فنی رضایت داریم.

وی گفت: از مجموعه مدیریتی شرکت پلیمر خلیج فارس برای حمایت همه‌جانبه از این باشگاه و تلاش برای حضور چهار تیم بانوان و آقایان در لیگ، تشکر می‌کنم و قدردان زحمات آنان هستیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.