آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
2

برگزاری مراسم طرح تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی در لرستان

  • کد خبر : 18614
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
برگزاری مراسم طرح تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی در لرستان

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی استان خبر داد.  به گزارش  پایگاه  خبری  وتحلیلی  طلوع افلاک ،سید آرش قیاسیان با اعلام این خبر و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره ۶۵۴۴ شهید استان اظهار کرد: تجهیز ۲۳ خانه روستایی استان به ارزش ۳ میلیارد ریال انجام شده است. وی ادامه […]

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی استان خبر داد.

 به گزارش  پایگاه  خبری  وتحلیلی  طلوع افلاک ،سید آرش قیاسیان با اعلام این خبر و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره ۶۵۴۴ شهید استان اظهار کرد: تجهیز ۲۳ خانه روستایی استان به ارزش ۳ میلیارد ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با توسعه، تجهیز مناطق روستایی و ورزش‌های همگانی گام‌های موثری در راستای توسعه و ترویج ورزش در مناطق کم برخوردار برداریم.

این مسئول اظهار کرد: ظرفیت‌های ورزش روستایی در لرستان بسیار خوب و قابل توجه بوده و توسعه ورزش در این مناطق در اولویت و دستور کار اداره کل وجود دارد.

قیاسیان افزود: بسته‌های ورزشی  به روستاهای دورافتاده استان اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: این کارها گام‌های موثری است که به کمک  سپاه لرستان و ستاد مقابله با مواد مخدر استان در جهت ایجاد نشاط در سطح روستاها و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برداشته می‌شود.

عبدالله عزیز پور، معاون ورزشی ورزش و جوانان لرستان نیز در این خصوص بیان کرد: طرح تجهیز ۲۳خانه ورزش روستایی تحت عنوان  کنگره شهدای استان  و به همت هیات ورزش‌های روستایی با  شعار ایران فعال، روستای فعال و لرستان فعال در راستای توسعه  فعالیت خانه‌های ورزش روستایی برگزار شده تا  مردم روستاها خصوصا جوانان در اوقات فراغت خود به ورزش بپردازند.

همچنین رضا داوری، رئیس ورزش و جوانان خرم‌آباد با بیان اینکه امروز همزمان با سراسر استان ۴ خانه ورزش روستایی در این شهرستان تجهیز شده است، گفت:  هدف ما از اجرای این برنامه این است تا شادابی و نشاط را در روستاهای محروم از امکانات ورزشی ایجاد کنیم و امیدواریم در آینده شاهد تجهیز تعداد بیشتری از خانه های روستایی در سطح استان باشیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.