آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024
0
مدیر مخابرات منطقه لرستان:

عملکرد یکساله مخابرات منطقه لرستان

  • کد خبر : 18303
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
عملکرد یکساله مخابرات منطقه لرستان
مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: از شهریور سال گذشته تاکنون، ۱۰۸ سایت برای ارتقا تکنولوژی همراه اول در استان به بهره برداری رسیده است که از این تعداد ۵۷ سایت جهت ارتقا تکنولوژی همراه 4G و ۵۱ سایت برای تکنولوژی 3G در استان به بهره برداری رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: از شهریور سال گذشته تاکنون، ۱۰۸ سایت برای ارتقا تکنولوژی همراه اول در استان به بهره برداری رسیده است که از این تعداد ۵۷ سایت جهت ارتقا تکنولوژی همراه ۴G و ۵۱ سایت برای تکنولوژی ۳G در استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان دکتر شمسی فر با اعلام این خبر افزود : همچنین در همین مدت ۲۴ سایت همراه اول در استان به بهره برداری رسیده و ۳۳ سایت نیز آماده بهره برداری هستند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان تصریح کرد: ۱۵۰ کیلومتر نیز در جهت توسعه فیبر نوری راه اندازی شده و همچنین مجوز اجرای بیش از ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهری و عمدتا در مناطق محروم استان با کمک و همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اخذ شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان کرد: در راستای توسعه  فناوری‌های نوین ارتباطی از جمله FTTH و FTTC و فیبر نوری نیز اقدامات گسترده ای صورت گرفته است که در حوزه FTTH سه هزار و هفتصد پورت و در حوزه FTTC هشت هزار پورت اضافه شده اند.

شمسی فر در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: همچنین در این بازه زمانی یکساله، ۸ هزار و ۶۰۰ مشترک تلفن ثابت دایر شده است و ۱۴ هزار و ۵۰۰ پورت به مشترکین باند پهن افزوده شده است.

وی در پایان گفت در سال گذشته نیروگاه خورشیدی شهرستان کوهدشت احداث گردیده و همچنین زمین چمن مصنوعی در مرکز شهید رحیمی شهرستان خرم آباد در حال آماده سازی می باشد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.