آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
2
سردار یحیی الهی:

کشف ۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

  • کد خبر : 18021
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کشف ۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح 26 قبضه سلاح شکاری و جنگی و 376 عدد فشنگ غیرمجازکشف شد.

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۶ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۳۷۶ عدد فشنگ غیرمجازکشف شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور بالا بردن ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت معاونت عملیات و با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه به منظور کشف کالای قاچاق، مواد مخدر، جمع آوری سلاح و مهمات و غیره در نقاط آلوده و جرم خیز لرستان در چندین مرحله طی ۲۴ ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد.
وی افزود: در این طرح ۲۶ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۳۷۶ عدد انواع فشنگ غیرمجاز کشف شد.
فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم تریاک، ۱۶ خرده فروش مواد مخدر، معتاد پرخطر و متهم تحت تعقیب قضائی و انتظامی دستگیر شدند.
این مقام انتظامی لرستان در ادامه، کشف ۲۴ هزار و ۱۸۶ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال و دستگیری ۱۰ نفر در این رابطه را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.
سردارالهی در پایان با اشاره به توقیف چندین دستگاه خودرو در این رابطه، گفت: پلیس لرستان با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.