آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:ایجاد ۴۸۵فرصت شغلی امسال در تعاونی‌های لرستان

  • کد خبر : 16706
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۴۸۵ فرصت شغلی جدید طی سه ماهه ابتدای امسال در ۱۵ تعاونی تازه تاسیس استان ایجاد شده است. به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان “علی جهانی” با اشاره به اهمیت گسترش کار جمعی با هدف ایجاد شغل و توسعه […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۴۸۵ فرصت شغلی جدید طی سه ماهه ابتدای امسال در ۱۵ تعاونی تازه تاسیس استان ایجاد شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان “علی جهانی” با اشاره به اهمیت گسترش کار جمعی با هدف ایجاد شغل و توسعه اقتصادی اظهار داشت: سه ماهه نخست امسال ۱۵ تعاونی در بخش های صنعتی ،کشاورزی و خدماتی با ۴۸۱ عضو در استان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین تعداد این تعاونی ها با ۶ مورد و  ۳۱۸ فرصت شغلی مربوط به شهرستان خرم آباد می باشد.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی این اداره کل در مرحله اول کمک به تعاونی های مشکل دار و غیرفعال استان است ادامه داد: همچنین در این مدت مشکل ۱۲ شرکت تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی با اشتغال ۱۳۶ نفر در کمیته استانی مطرح شد و این تعداد به چرخه تولید بازگشتند.

جهانی همچنین اظهار داشت: کمک به برقراری ارتباط و همکاری متقابل بین تعاونی‎ های عضو با مردم و دولت در قالب فناوری های نوین، برگزاری و مشارکت در نمایشگاه‎ های داخلی و بین‎ المللی، از دیگر مزایای تشکیل تعاونی دانش‎ بنیان است که باید در اولویت باشد.

وی همچنین به فرآیند تکمیل پرسشنامه ثبت نام تعاونگران در جشنواره تعاونی‌های برتر اشاره و تصریح کرد :از ابتدای نام نویسی این جشنواره تاکنون ۴۵ شرکت تعاونی واجد شرایط ثبت نام کامل را انجام داده اند.

جهانی گفت: با توجه به اعلام دبیرخانه هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تکمیل فرآیند ثبت نام تا ۱۵ تیرماه از طریق آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir ادامه دارد و جشنواره، شهریورماه امسال همزمان با هفته تعاون در ۲  بخش ملی و استانی برگزار خواهد شد.

بیش از سه هزار تعاونی در لرستان فعال است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.