آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
1

بازدید شبانه مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از معابر، برج های نوری، پارک ها و میادین سطح شهر خرم آباد

  • کد خبر : 16490
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
بازدید شبانه مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از معابر، برج های نوری، پارک ها و میادین سطح شهر خرم آباد

بازدید شبانه مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از معابر، برج های نوری، پارک ها و میادین سطح شهر خرم آباد در راستای برنامه های گذر از پیک بار ، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان به همراه مسئولین استانداری ،شهرداری خرم آباد و شرکت توزیع از معابر و پارک های سطح شهر خرم آباد بازدید کرد. […]

بازدید شبانه مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از معابر، برج های نوری، پارک ها و میادین سطح شهر خرم آباد

در راستای برنامه های گذر از پیک بار ، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان به همراه مسئولین استانداری ،شهرداری خرم آباد و شرکت توزیع از معابر و پارک های سطح شهر خرم آباد بازدید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ، با توجه به پیک بار مصرف در سطح کشور و به تبع آن در سطح استان ، مهندس امیری مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان به همراه مهندس صفری راد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و مهندس پور رشنو معاون ایشان، مهندس حسینی مهر معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، مهندس دولتشاه شهردار منطقه یک خرم آباد و دیگر مسئولان از معابر و پارک های سطح شهر خرم آباد بازدید کردند.

مهندس امیری مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان در این بازدید گفت: یکی از راهکارهای برنامه ریزی شده برای عبور از پیک‌ بار ، تعدیل روشنایی معابر و پارکهای سطح شهر می باشد.

وی با اشاره به اینکه جهت مدیریت مصرف برق بیشتر تعدیل تعداد چراغ های بلوارها و خیابانهای اصلی ، معابر پارک ها و برج های نوری در دستور کار داریم، مهندس امیری ادامه داد: هدف از این بازدید، مدیریت مصرف برق در زمان اوج بارشبکه با همکاری شهرداری ها می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان از کلیه مشترکان اعم از صاحبان صنایع، مصارف خانگی، اداری، کشاورزی و خانگی، جهت مدیریت و بهینه‌سازی مصرف برق در ایام تابستان درخواست همکاری داریم و امیدواریم با مشارکت همگانی، برق مطمئن و پایدار برای عموم مردم، فراهم شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16490

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.