آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
3
رئیس سازمان نظام مهندسی:

از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استفاده شود ⁨

  • کد خبر : 16045
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استفاده شود ⁨
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی، گفت: همه ما باید در اتفاقاتی که در شهر می‌افتد دخالت داشته باشیم که باعث زیبایی، استحکام و امنیت شهرمان شود. علیر

از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استفاده شود
⁨⁩
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی، گفت: همه ما باید در اتفاقاتی که در شهر می‌افتد دخالت داشته باشیم که باعث زیبایی، استحکام و امنیت شهرمان شود.
علیرضا آریان‌مهر، در همایش روز معمار که به همت کمیسیون معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و کمیسیون عمران اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون‌های تخصصی بازوان قوی و مفید برای اعضای هئیت مدیره هستند.
وی ادامه داد: نقش کمیته‌ها در ارتقاء سازمان نظام مهندسی بر کسی پوشیده نیست که برنامه‌های شش ماهه‌ای پیشنهاد دادند که امیدواریم محقق شوند.
آریان مهر، با اشاره به الکترونیکی بودن خدمات مهندسی و …، عنوان کرد: با کار اعضای هئیت مدیره تاکنون ۱۹ جلسه تخصصی با اعضای شورای شهر برگزار شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، ادامه داد: شهرداری الشتر و بروجرد طرح‌ها بسته شد که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد، فردا نیز سفر به پلدختر را داریم.
وی عنوان کرد: کنترل نقشه‌ها از اوایل اسفندماه ۱۴۰۰ در سازمان نظام مهندسی اجرایی شد که به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
آرایان‌مهر  بیان کرد: اتفاقی که در متروپل افتاد اهمیت مقررات سازمان نظام مهندسی را در کل کشور نشان داد، از نمایندگان و ناظران انتظار می‌رود مباحث را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، ادامه داد: در دوره جدید طوری برنامه‌ریزی شده که خدمات رسانی‌ها بهینه شود و تمام کسانی که ذی‌نفع هستند بتوانند از آن استفاده کنند.
وی ادامه داد: مطلب دیگر هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با سازمان نظام مهندسی جهت اجرای قانون نظام مهندسی است که برای اجرای هرچه بهتر قوانین و مقررات باید همه تلاش و کوشش کنیم که اگر نباشد هیچوقت شهر به این صورت ساخته نمی‌شود.
آریان‌مهر بیان کرد: معماری نه موسیقی، نه نقاشی و نه هنر بصری است، ما در بحث معماری باید نقش بسزایی را در مدیریت شهری داشته باشیم.
وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی، عنوان کرد: همه ما باید در اتفاقاتی که در شهر می‌افتد دخالت داشته باشیم که باعث زیبایی، استحکام و امنیت شهرمان شود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.