آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
0
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان

ساعت کاری جدید ادارات لرستان ابلاغ شد/ آغاز فعالیت ادارات از ۷ صبح

  • کد خبر : 15932
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
ساعت کاری جدید ادارات لرستان ابلاغ شد/ آغاز فعالیت ادارات از ۷ صبح
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از اصلاح ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه ۲۱ خرداد ماه خبر داد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، حمید کشکولی در این رابطه گفت: با عنایت به مصوبه روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ هیئت محترم وزیران ساعت کاری ادارات از روز شنبه ۲۱ خرداد ماه با تغییر در زمان حضور کارکنان در محل کار همراه خواهد بود. وی ادامه داد: بر همین اساس از شنبه آینده تا سوم شهریور ماه ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه تا چهارشنبه از ۷ صبح و تا ۱۳: ۳۰ و پنجشنبه‌ها از ۷ صبح تا ۱۲: ۳۰ خواهد بود.

ساعت کاری جدید ادارات لرستان ابلاغ شد/ آغاز فعالیت ادارات از ۷ صبح

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از اصلاح ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه ۲۱ خرداد ماه خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، حمید کشکولی در این رابطه گفت: با عنایت به مصوبه روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ هیئت محترم وزیران ساعت کاری ادارات از روز شنبه ۲۱ خرداد ماه با تغییر در زمان حضور کارکنان در محل کار همراه خواهد بود.
وی ادامه داد: بر همین اساس از شنبه آینده تا سوم شهریور ماه ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه تا چهارشنبه از ۷ صبح و تا ۱۳: ۳۰ و پنجشنبه‌ها از ۷ صبح تا ۱۲: ۳۰ خواهد بود.
معاون استاندار لرستان افزود: در جهت رعایت تبصره ۲ ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مابقی ساعت کاری موظف هفتگی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به صورت دورکاری انجام می‌پذیرد.
کشکولی با بیان اینکه از تاریخ صدور مصوبه جدید، نامه شماره ۸۳/۳/۲۰۸۹۵ کان لم یکن تلقی می‌گردد، اظهار داشت: مسئولیت نظارت و اجرای دقیق این مصوبه برعهده مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌باشد و از روز شنبه ۲۱ خرداد ماه لازم الاجراست.
وی تأکید کرد: ابلاغ کاهش ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت بهینه مصرف، کاهش بار شبکه، پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته یا وقوع حوادث احتمالی است و تمامی شرکت‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها، نهاد‌های انقلابی، مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی و کلیه دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مصوبه جدید هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان تصریح کرد: ساعت کار مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، آتش نشانی‌ها، اورژانس، بیمارستان‌ها و بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کاری، تولیدی و ارائه دهنده خدمات شهری شهرداری‌ها بدون تغییر و به شیوه سابق خواهد بود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.