آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

رونمایی از کتاب «افغانستان» نوشته مهدی بیرانوند

  • کد خبر : 15756
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
رونمایی از کتاب «افغانستان» نوشته مهدی بیرانوند

به گزارش طلوع افلاک؛ کتاب «افغانستان» نوشته مهدی بیرانوند نویسنده و شاعر بروجردی در مرکز اسناد وشناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی گردید. این کتاب به تحولات اخیر کشور افغانستان می پردازد. در ابتدای کتاب خلاصه ای از وضعیت تاریخی و جغرافیایی افغانستان آمده و در ادامه به بررسی چگونگی روی کار […]

به گزارش طلوع افلاک؛ کتاب «افغانستان» نوشته مهدی بیرانوند نویسنده و شاعر بروجردی در مرکز اسناد وشناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی گردید.

این کتاب به تحولات اخیر کشور افغانستان می پردازد. در ابتدای کتاب خلاصه ای از وضعیت تاریخی و جغرافیایی افغانستان آمده و در ادامه به بررسی چگونگی روی کار آمدن طالبان، خروج ناگهانی آمریکا از افغانستان، فرار اشرف غنی، سکوت مجامع بین المللی، حضور نظامی و اطلاعاتی پاکستان در افغانستان و …. پرداخته شده است.

برشی از متن کتاب؛

سقوط کشور افغانستان بدست نیروهای تکفیری ” طالبان ” و خیانت آشکار آمریکا و رئیس جمهور این کشور ” اشرف غنی ” تابستان ۱۴۰۰ را برای ملت رنج دیده افغانستان که پاره تن سرزمین بزرگ ایران است برای همیشه ماندگار ساخت.

مهدی بیرانوند متخلص به «روژمان» شاعر، داستان نویس و روزنامه نگار سال ۱۳۷۳ در بروجرد متولد گردید. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر و تربیت مدرس گرایش سواد رسانه ای است.

ایشان فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۸۸ با فعالیت در بخش فرهنگی هنری مجلات آغاز نمود. وی پیش از این هفت کتاب شعر، داستان کوتاه و … منتشر نموده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.