آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1
لیگ برتر ایران:

فرهاد و استقلال همچنان بی رقیب

  • کد خبر : 15554
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
فرهاد و استقلال همچنان بی رقیب
بازی مس رفسنجان و استقلال با شروع طوفانی میزبان شروع شد و این تیم درپی چند حمله در دقیقه سوم می توانست روی ضربه کرنر به گل برسد که ضربه سر آذرباد از کنار دروازه استقلال به اوت رفت. بلافاصله پس از این صحنه، شوت دیدنی حسین زاده از پشت ۱۸ قدم به دیرک دروازه مس برخورد کرد. یک دقیقه بعد ارسال میزبان از چپ فرصتی خطرناک روی دروازه قهرمان ایجاد کرد که

دیداری جاندار و جذاب و پیروزی استقلال
بازی مس رفسنجان و استقلال با شروع طوفانی میزبان شروع شد و این تیم درپی چند حمله در دقیقه سوم می توانست روی ضربه کرنر به گل برسد که ضربه سر آذرباد از کنار دروازه استقلال به اوت رفت. بلافاصله پس از این صحنه، شوت دیدنی حسین زاده از پشت ۱۸ قدم به دیرک دروازه مس برخورد کرد. یک دقیقه بعد ارسال میزبان از چپ فرصتی خطرناک روی دروازه قهرمان ایجاد کرد که منجر به گل نشد تا ۵ دقیقه ابتدایی نوید یک دیدار تماشایی را بدهد.
پس از ضربه سر سیلوا که در دقیقه ۱۵ با فاصله از کنار دروازه مس به اوت رفت این تیم مس بود که مالکیت بازی را در دست گرفت و با ارسالهای تند و مواج و حرکت در عمق دفاع حریف، قهرمان لیگ را تحت فشار قرار داد که درخشش حسینی مانع از گلزنی رفسنجانی ها بویژه در دو فرصت خطرناک دقایق ۳۵ و ۳۷ شد. نیمه اول درحالی بدون گل پایان یافت که برتری میزبان محسوس بود.
نیمه دوم این استقلال بود که با آنالیز خوب مربیانش سوار بازی شد و در دقیقه۴۸ روی حرکت انفرادی حسین زاده از چپ و ضربه حساب شده او به گل رسید. دقیقه ۵۵ بازهم قهرمان روی پاس عرضی مهدی پور و شوت تماشایی حسین زاده از پشت ۱۸ قدم، دروازه میزبان را فرو ریخت.
مس که نیمه اول حاکم میدان بود گویا در نیمه دوم به خواب رفته بود و تا دقیقه ۸۱ اثری از تیم شاداب نیمه نخست نداشت! در دقایق پایانی با عقب نشینی استقلال، تیم مس چند صحنه خطرناک را رقم زد که شوت کعبی و ضربه سر لطیفی با اختلاف کم راهی اوت شد و یک بار هم خروج حسینی، مهاجمان مس را در عمق دفاع استقلال ناکام گذاشت تا قهرمان، این دیدار جاندار و تماشایی را که دارای فرصتهای گل متعددی ازسوی دو تیم بود؛ با دو گل به سود خود خاتمه دهد.
از نکات بارز این دیدار می توان به: روز کم فروغ منشا- آقای گل لیگ- که توسط مدافعان استقلال به خوبی مهار شده بود و در دقیقه ۷۸ تعویض شد، اخراج دانشگر پس از ۱۲ دقیقه حضور در میدان و تمرکز کمتر استقلال نسبت به بازیهای قبلی اش روی ارسال از کناره ها اشاره کرد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.