آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان:

۴۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در لرستان پرداخت شد

  • کد خبر : 15024
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
۴۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در لرستان پرداخت شد
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان گفت : 46 میلیارد تومان تسهیلات به 637 طرح مشاغل خانگی در استان پرداخت شد .

دیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان :
۴۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در لرستان پرداخت شد

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان گفت : ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات به ۶۳۷ طرح مشاغل خانگی در استان پرداخت شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان علی جهانی با بیان اینکه توسعه مشاغل خانگی  و تقویت بنیه خانواده در قالب مشاغل خرد و خانگی در استان گسترش می یاید  ، اظهار داشت : با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد یک هزار ۵۸۰ فرصت شغلی جدید در استان فراهم شده است .
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به اینکه اکثر مجوز طرح‌های مذکور در قالب طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی صادر می شود گفت : سال گذشته ۲ هزار و ۴۳۴ مجوز فعالیت در مشاغل خانگی استان صادر شده است که از این تعداد ، یک هزار ۵۵۰ مجوز به صورت مستقل ، ۸۶۶ طرح بصورت شرکتهای حقیقی پشتیبان و ۱۸ طرح در قالب شرکتهای حقوقی می باشند.  
 با اشاره به تفاهمنامه ی جهاد دانشگاهی در زمینه گسترش مشاغل خانگی در استان خاطر نشان کرد : در این راستا مشاغل خانگی بصورت مستقل و پشتیبان در سه فاز عملیاتی شامل شناسایی ظرفیت‌ها ، توانمند سازی که همان مشاوره و هدایت است و اتصال به بازار در قالب برند سازی است ، اکثر این طرح‌ها به ویژه طرح‌های پشتیبان با همکاری این نهاد انجام می‌گیرد.
جهانی یکی از راههای اشتغالزایی سریع و درآمد زا را مشاغل خرد و خانگی عنوان کرد و تصریح کرد : در دنیای امروز مشاغل خرد و کوچک خانگی طرفداران زیادی دارند و در حال رواج در بین خانواده ها است، این مشاغل بهترین راه افزایش در آمد خانواده ها و مبارزه با فقر و محرومیت و کاهش نرخ بیکاری می باشد که در استان نیاز است با توجه به ظرفیت های خوب استان در زمینه دامپروری و کشاورزی توجه بیشتری شود .
وی بر ثبت نام متقاضیان متناسب با مهارت و طرح خود در سامانه مشاغل خانگی تاکید کرد ، گفت: متقاضیان امسال نیز می‌توانند تقاضای خود را جهت دریافت تسهیلات ، در سامانه مشاغل خانگی وزارت کار به نشانی https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir/ ثبت کنند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.