آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
2
سرهنگ زارعی:

توقیف خودرو‌های کف خواب و تغییر وضعیت داده در لرستان

  • کد خبر : 14992
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
توقیف خودرو‌های کف خواب و تغییر وضعیت داده در لرستان
رئیس پلیس راه استان گفت: پليس با افرادی كه وضعیت ظاهری و فنی خودرو را تغییر می‌دهند برخورد قانونی مي‌كند و اجازه تردد با وضعیت موجود را به آنها نخواهد داد.

توقیف خودرو‌های کف خواب و تغییر وضعیت داده در لرستان

رئیس پلیس راه استان گفت: پليس با افرادی كه وضعیت ظاهری و فنی خودرو را تغییر می‌دهند برخورد قانونی مي‌كند و اجازه تردد با وضعیت موجود را به آنها نخواهد داد. .
به گزارش یافته، سرهنگ “محمد زارعی” در گفت‌ وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه تغییر وضعیت ظاهری و فنی خودرو و خواباندن فنر زیر آن باعث خارج شدن وسيله نقليه از حالت استاندارد و کاهش ضریب ایمنی آن می‌شود اظهار داشت: این عمل سبب بروز خطراتی برای خود راننده و همچنین سایر هم‌وطنان خواهد شد.
 ️وي افزود: برابر بند ۹۴ ماده يك و ماده ۵۳ هرگونه تغییر وضعیت در سیستم خودرو که موجب به هم خوردن استاندارد آن شود، نقص فنی بوده و خطر تصادف را افزایش می‌دهد و چون سطح ارتفاع چراغ‌ها کاهش می‌یابد دید راننده در شب کم شده و نور در چشم راننده مقابل می‌افتد و سبب تاریکی دید می‌شود.
رئیس پلیس‌راه استان لرستان تصريح كرد: پليس با افرادی كه وضعیت ظاهری و فنی خودرو را تغییر می‌دهند، برخورد قانونی مي‌كند و اجازه تردد با وضعیت موجود را به آن‌ها نخواهد داد.
 ️اين مقام انتظامي در پایان خاطرنشان کرد: خودروهایی که چنین وضعیتی داشته باشند ضمن اجرای دقیق قانون جهت اصلاح و رفع نقص به تعمیرگاه اعزام و تا زمان اصلاح کامل از هرگونه خدمات به آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.