آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
3
سردار یحیی الهی:

دپوی لوازم خانگی قاچاق درخرم آباد

  • کد خبر : 14908
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
دپوی لوازم خانگی قاچاق درخرم آباد
فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی مقادیری انواع لوازم خانگی قاچاق دپو شده به ارزش 12 میلیارد ریال در "خرم آباد" کشف شد.

دپوی لوازم خانگی قاچاق درخرم آباد
فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی مقادیری انواع لوازم خانگی قاچاق دپو شده به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در “خرم آباد” کشف شد.
سردار”یحیی الهی” در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی از دپوی مقادیری انواع لوازم خانگی قاچاق در اطراف شهر”خرم آباد” مطلع شدند.
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مقادیری انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق فاقد مجوز شامل ۱۱دستگاه تلويزيون، ۲۸دستگاه کولرگازي، ۲ دستگاه ماکروفر،۲دستگاه جاروبرقی، ۹دستگاه اتوبخار، یک دستگاه سرخ کن، یک دستگاه آبميوه گیر و یک دستگاه همزن برقي کشف شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری یک نفردر این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش لوازم خانگی کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردارالهی درپایان با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است، از شهروندان خواست با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.