آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
سردار یحیی الهی:

انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت در خرم‌آباد

  • کد خبر : 14220
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند حرفه‌ای و سابقه‌دار سارق وسایل نقلیه و كشف 10 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در «خرم‌آباد» خبر داد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند حرفه‌ای و سابقه‌دار سارق وسایل نقلیه و كشف ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در «خرم‌آباد» خبر داد.
  سردار «یحیی الهی» دراین‌باره بیان داشت: در پی چندین فقره سرقت وسایل نقلیه در لرستان و دیگر استان‌های کشور، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت آگاهي لرستان قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران با كارهاي اطلاعاتي و پلیسی و با رصد سارقان سابقه‌دار ۴ نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار که به‌صورت خانوادگی اقدام به سرقت وسایل نقلیه می‌کردند را در شهرستان «خرم‌آباد» شناسايي و دستگير كردند.
 فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرم خود با همکاری یک مال‌خر اعتراف و با دستگیری همدستشان، ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه از آنان کشف شد.
 این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس اذعان کردند با استفاده از دستگاه‌های لیزر با تغییر شماره، سند نمره و تغییر و تعویض ارکان وسایل خودروهای سرقتی با خودروهای فرسوده، با این ترفند اقدام به سرقت می‌کردند.
سردار الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد وسایل نقلیه خود را با تجهیزات ایمنی مجهز و سعی نمایند از پارکینگ‌های عمومی استفاده کنند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.