آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
1

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان :کار سختی در ارتباط با بحران آب در تابستان داریم/نرخ آب بهای لرستان تغییر نمی کند

  • کد خبر : 14107
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان :کار سختی در ارتباط با بحران آب در تابستان داریم/نرخ آب بهای لرستان تغییر نمی کند

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت:کار سختی در ارتباط با بحران آب در تابستان داریم ونرخ آب بهای لرستان  سال جاری  درتغییر نمی کند  به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک،تنها استانی در بین استان‌های کشور هستیم که حتی یکی از روستاهایمان از آب پشت سد استفاده نمی‌کند چرا که ذخیره آبی نداریم. حمیدرضا کرموند در […]

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت:کار سختی در ارتباط با بحران آب در تابستان داریم ونرخ آب بهای لرستان  سال جاری  درتغییر نمی کند

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک،تنها استانی در بین استان‌های کشور هستیم که حتی یکی از روستاهایمان از آب پشت سد استفاده نمی‌کند چرا که ذخیره آبی نداریم.

حمیدرضا کرموند در چهل‌وهفتمین جلسه شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه آب در همه ابعاد زندگی‌مردم تاثیرگذار است و کشورمان به لحاظ وضعیت آب در شرایط نرمالی قرار ندارد، افزود: متاسفانه در سوخت و انرژی بد مصرف می‌کنیم و در بحث آب فقیر هستیم.

وی اضافه کرد: در بین استان‌های کشور امسال لرستان بدترین شرایط را به لحاظ بارندگی و افزایش دما خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با اشاره به اینکه در بخش سخت‌افزاری زیرساخت مناسبی نداریم، عنوان کرد: تنها استانی در بین استان‌های کشور هستیم که حتی یکی از روستاهایمان از آب پشت سد استفاده نمی‌کند چرا که ذخیره آبی نداریم.

کرموند با بیان اینکه در این شرایط بحرانی  خودمان را سفیران آب بدانیم، بیان کرد: در این چندسال مسئولیتم براساس اعتباری که به شرکت تخصیص دادند کار نکردیم بلکه براساس نیازها کار کردیم و بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی داریم چون شتاب انجام کار زیاد بوده است.

وی ادامه داد: از محل تبصره تهاتری ۱۸۰ میلیارد تومان تهاتر انجام دادیم بطوریکه سال گذشته ۷۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طلب پیمانکاران از طریق تهاتر پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد: در ‌پروژه‌های سفر هیات دولت اعتبارات خوبی برای لرستان لحاظ شده که هفت پروژه فاضلاب و تنش آبی خرم‌آباد جزو آنهاست.

کرموند با بیان اینکه ۳۰۰۰ روستا در لرستان داریم که ۱۵۰۰ مورد آنها تحت پوشش شرکت هستند و مابقی خودگردان هستند، بیان کرد: امسال به لحاظ خشکسالی نگرانی برای روستاهایی داریم که به صورت خودگردان آب مصرف می‌کنند.

این مسئول اظهار کرد: امسال غرب کشور و استان‌های زاگرس نشین کمترین بارندگی را داشته و از بین این استان‌ها متاسفانه لرستان وضعیت حادتری دارد و این درحالی است شاهد هوای گرما زودتر از همیشه در استان بوده و پیش بینی می‌شود شاهدحداقل افزایش دمای بیش از ۴ درجه سانتی‌گرادی در تابستان نسبت به نرمال باشیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.