آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
1
مرتضی محمودوند:

هجوم گرد و خاک به‌واسطه سیاست‌های غلط برخی کشورهای منطقه است

  • کد خبر : 14054
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
هجوم گرد و خاک به‌واسطه سیاست‌های غلط برخی کشورهای منطقه است
هجوم گرد و خاک به‌واسطه سیاست‌های غلط برخی کشورهای منطقه است نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنانش در نطق میان دستور خود با اشاره به هجوم گرد و خاکی که کشور را فرا گرفته است، گفت: مسئله ریزگردهای داخلی درصد ناچیزی از هجوم گرد و غبارها را در داخل کشور در برمی‌گیرد.

هجوم گرد و خاک به‌واسطه سیاست‌های غلط برخی کشورهای منطقه است
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنانش در نطق میان دستور خود با اشاره به هجوم گرد و خاکی که کشور را فرا گرفته است، گفت: مسئله ریزگردهای داخلی درصد ناچیزی از هجوم گرد و غبارها را در داخل کشور در برمی‌گیرد.
به گزارش یافته، مرتضی محمودوند در صحن علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، با سلام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان خدمت مردم شریف ملت ایران، گفت: در موضوع ریزگردها، منشأ داخلی درصد ناچیزی است، بنده به عنوان مسئول امنیت کمیته آب مجلس عرض می‌کنم که دلیل این مشکل ایجاد شده سدسازی‌های غیراصولی و ناجوانمردانه‌ای است که امروز عراق، ایران و تمام کشورهای پیرامون را نابود کرده است؛ موضوع واضح آن رودخانه ارس و دجله و فرات است، امروز موضوع اصلی وجود ریزگردها سیاست‌های غلط در منطقه است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث کشت برنج را در کمیسیون مربوطه به عنوان هدیه‌ای به کشاورزان مظلوم تقدیم کردیم، امروز متأسفانه با کار غیراصولی و غیر کارشناسی، همین حداقل‌ها را می‌خواهند از کشاورزان مظلوم بگیرند. جناب آقای قالیباف از شما تقاضا دارم به نفع این مردم مظلوم و زحمتکش ورود کنید و از کاره‌ای غیراصولی پیشگیری کنید.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی همچنین گفتد: عزیزان موضوع مهم‌تر که آقای قالیباف رئیس محترم قوه مقننه باید به‌طورجدی پیگیری کنند فشار سنگین معیشتی بر بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشور عزیزمان است، چرا که این فشارها بسیار سنگین و اسفناک است.
محمودوند خاطرنشان کرد: در بحث بحران جهانی در حوزه مواد غذایی، تا زمانی که ملت ایران نیاز به مواد غذایی داخلی را دارد هرگونه صادرات غیراصولی می‌تواند بزرگ‌ترین خیانت به کشور، نظام و این ملت باشد. عزیزان موضوع مهم‌تر که امروز دانش آموزان و مردم گریبان گیر این قصه تلخ شده‌اند بحث کرونا است ما باید حتماً تمام تدابیری که در نظر می‌گیریم و مسائلی که مطرح می‌کنیم با مشورت کارشناسان داخلی و یا نهادهای بهداشت و درمان جهانی مجرب باشد.
وی همچنین گفت: در موضوع مذاکرات امروز به مردم خیانتی صورت گرفته و هجمه‌ای عظیم علیه نیروهای سپاه پاسداران و نیروی قدس در حال شکل‌گیری است به گونه‌ای که امروز رئیس‌جمهور آمریکا رسماً اعلام می‌‌کند باید با نیروی قدس برخورد صورت پذیرد.
 نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی افزود: آقای بایدن رئیس‌جمهور آمریکا؛ نیروی پر قدرت قدس همان نیرویی است که ارتش شما در مقابل آن در منطقه زمین‌گیر شد و این سربازان خدا بودند که در مقابل تروریست‌های وحشی مردانه ایستادگی کرده‌اند. رئیس‌جمهور آمریکا به دستگاه ارزیابی امنیتی و نظامی خود دستور بدهید که اگر نیروی پرتوان و قهرمان قدس در جریان بهار عربی و موضوع سوریه نبود امروز چه تعداد از نیروهای وحشی و تروریستی که به اسم اسلام، اما بویی از اسلام نبردند باکارهای انتحاری در امریکا و غرب چه اتفاقاتی رخ می‌دادند، امروز به جای سپاسگزاری از این سربازان خدا گستاخانه موضوعی فرای حقیقت در غالب مذاکرات مطرح می‌کنید

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.