آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1
سرهنگ فرهاد ابدال چگنی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در خرم‌آباد

  • کد خبر : 13626
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در خرم‌آباد
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل و کشف یک فقره کلاه‌برداری به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل و کشف یک فقره کلاه‌برداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
 به گزارش یافته، سرهنگ “فرهاد ابدال چگنی”در این باره بیان داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام این که یک نفر با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبلغی را از وی کلاه‌برداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبردای قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد، شاکی مالک یک قطعه زمین مسکونی در شهر خرم‌آباد بوده که یک نفر با اقدامات سودجویانه و کسب منافع مادی و با تنظیم قولنامه جعلی آن را تصاحب کرده است.
 جانشین انتظامی استان لرستان، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در خرم‌آباد دستگیر و ضمن اعتراف به جرم خود تحویل مراجع قضایی نمودند.
سرهنگ ابدال چگنی در پایان، ضمن هشدار به کلاه‌برداران و افراد سودجو خاطرنشان کرد، پلیس و دستگاه قضایی قاطعانه با آنان بر خود خواهد کرد. وی از شهروندان خواست قبل از انجام هرگونه معامله از دفاتر مشاوره املاک اطمینان حاصل و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام بگیرند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.