آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
3
نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد:

تقدیر نماینده ولی فقیه از عملکر مطلوب انتظامی استان

  • کد خبر : 13373
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
تقدیر نماینده ولی فقیه از عملکر مطلوب انتظامی استان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد با تقدیر از اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه گفت:با حضور سردار الهی در لرستان تحولات خوبی در مجموعه انتظامی استان رقم خورده است.

– نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد با تقدیر از اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه گفت:با حضور سردار الهی در لرستان تحولات خوبی در مجموعه انتظامی استان رقم خورده است.
 گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ حجت الاسلام” سید احمد رضا شاهرخی ” در دیدار با سردار ” قاسم رضایی ” جانشین فرمانده کل  انتظامی کشور با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه بیان داشت: الحمدالله با حضور سردار الهی در لرستان تحولات خوبی در مجموعه انتظامی استان رقم خورده است.
وی با تقدیر از زحمات کارکنان جمعی در بحث امنیت موجود و با اشاره به روحیه جهادی تک ‌تک کارکنان انتظامی خاطرنشان کرد:  رویکرد سردار الهی در بحث برقراری نظم و امنیت استان لرستان باعث شده که این استان یکی از استان های امن کشور باشد
وی با اشاره به موقعیت خاص لرستان خواستار توجه جدی سلسله فرماندهی انتظامی کل کشور و اختصاص امکانات بیشتری به مجموعه انتظامی این استان شد.
امام جمعه خرم‌آباد در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از عموم مردم خواست که در در جهت حفظ  و تعالی انقلاب کوشش کنند.
حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با اشاره به احادیث و روایات گفت: حاکمیت در زمین با دو شرط عبودیت و عمل صالح از آن بندگان صالح خداست که بخشی از این حاکبر عهده نیروهای مسلح است که در این زمینه خوشبختانه موفق بوده ایم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در ریشه کنی آسیب های اجتماعی بایستی هوشمندانه عمل کرد گفت لازم است برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی همه دستگاه های فرهنگی وارد میدان عمل شوند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.