آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
4

شیشه عمر مربیگری ویسی در دست رزاقی راد/پارس جنوبی سکوی پرتاب یا غزل خداحافظی

  • کد خبر : 12716
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
شیشه عمر مربیگری ویسی در دست رزاقی راد/پارس جنوبی سکوی پرتاب یا غزل خداحافظی

شنیده‌ها و شواهد حکایت از آن دارد که اگر سرمربی خیبر خرم آباد مقابل،پارس جم جنوبی بوشهر نتیجه مطلوبی نگیرد مسئولان باشگاه خیبرخرم آباد اقدام به برکناری وی خواهند کرد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ، پس از آنکه خیبر خرم آباد در هفته اول دور برگشت با یک گل مقابل تیم نه […]

شنیده‌ها و شواهد حکایت از آن دارد که اگر سرمربی خیبر خرم آباد مقابل،پارس جم جنوبی بوشهر نتیجه مطلوبی نگیرد مسئولان باشگاه خیبرخرم آباد اقدام به برکناری وی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ، پس از آنکه خیبر خرم آباد در هفته اول دور برگشت با یک گل مقابل تیم نه چندان قدرتمند شهرداری آستارا شکست خورد، مسئولان این باشگاه که امسال با یک برنامه ریزی مدون وبهترین شرایط مالی و سخت افزاری هیچ دغدغه ی برای هواداران چند آتیشه خیبر جز صعود به لیگ برتر متصور نمی شوند. به شدت از این شکست ناراحت شدند وترکش این باخت، اصغر کرم الهی مربی دروازبانان با اخلاق خیبر را گرفت و وی جای خود را به ابراهیم میرزاپور داد.

این در حالیست در این شکست بیشترین نقش را ویسی وپور حمیدی دروازبان جدید خیبر ایفا کردند.

خیبر که برای رسیدن به لیگ برتر یک کورس وماراتن سنگین با تیم های ملوان انزلی، مس کرمان، استقلال خوزستان وآرمان گهر سیرجان برای رسیدن به لیگ برتر وجشن صعود در هفته پایانی در برابر مس کرمان خواهد داشت.

دراین میان، علیرغم همه تدابیر واردوی مناسب نیم فصل در رشت

باخت در برابر تیم کاملا معمولی شهرداری استارا کمی باعث تکدر خاطر مالک وهواداران خیبر شد واین رنجش خاطر با اشتباه فاحش دروازبان کاملا معمولی جذب شده خیبر کمی بیشتر شد.

عبدالله ویسی باید بداند خیبر اولین وشاید هم آخرین فرصت برای اثبات خود وبازگشت به دوران طلایی مربیگری خواهد بود وعدم نتیجه گیری با خیبر یعنی حذف از سطح اول فوتبال ایران خواهد بود.

شنیده ها حاکی ازآن است دلالان فرصت طلب اسب خود را زین کرده تا در صورت لغزش ویسی وخدای نکرده عدم کسب نتایج مطلوب ، گزینه های بی کیفیت خود را به مالک باشگاه خیبر غالب کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.