آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
6
لیگ برتر استان:

اوج هیجان در لیگ برتر فوتبال لرستان

  • کد خبر : 12413
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
اوج هیجان در لیگ برتر فوتبال لرستان
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال لرستان در حالی برگزار شد که شهرداری بروجرد، پارسه الشتر ، رادین نود، بهزیستی و کیو گشت خرم‌آباد برابر حریفان به برتری رسیدند و در مجموع شش مسابقه، 13 گل وارد دروازه‌ها شد. به گزارش یافته، هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال لرستان برگزار شد که نتایج رقم خورده در این هفته منجر به ادامه صدرنشینی شهرداری بروجرد شد.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال لرستان در حالی برگزار شد که شهرداری بروجرد، پارسه الشتر ، رادین نود، بهزیستی و کیو گشت خرم‌آباد برابر حریفان به برتری رسیدند و در مجموع شش مسابقه، ۱۳ گل وارد دروازه‌ها شد.
به گزارش یافته، هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال لرستان برگزار شد که نتایج رقم خورده در این هفته منجر به ادامه صدرنشینی شهرداری بروجرد شد.
شهرداری بروجرد در دیداری حساس موفق شد پرسپولیس الیگودرز، دیگر تیم مدعی این رقابت‌ها را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و به‌تنهایی با ۳۷ امتیاز در صدر جدول باقی بماند.
 این دومین شکست متوالی تیم پرسپولیس الیگودرز در این هفته بود. پرسپولیس الیگودرز در دیداری معوقه برابر کیو گشت خرم‌آباد یک‌بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا به رده چهارم سقوط کند. کیو گشت هم با این پیروزی و کسب ۳۲ امتیاز جایگاه خود را به‌عنوان تیم دوم جدول حفظ کرد.
در ادامه این مسابقات دو تیم مدعی بهزیستی خرم‌آباد و پرسپولیس پل‌دختر به مصاف هم رفتند که در پایان بهزیستی با کسب برتری یک‌بر صفر برابر حریف با ۲۷ امتیاز به جمع صدرنشینان پیوست و در جایگاه پنجم قرار گرفت. پرسپولیس پل‌دختر با این شکست و ۲۸ امتیاز در رده سوم باقی ماند.
در دیداری دیگر تیم قعرنشین پارسه الشتر با یک گل رهاورد خرم‌آباد را شکست داد و رادین نود خرم‌آباد با همین نتیجه برابر شاهین ازنا به برتری رسید.
دیدار پر گل وحدت فلک الدین برابر وحدت بالاگریوه هم با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.
 
نتایج کامل بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر بزرگ‌سالان استان
بهزیستی خرم‌آباد ۱- پرسپولیس پل‌دختر ۰
وحدت فلک الدین ۳- وحدت بالاگریوه ۳
رادین نود خرم‌آباد ۱- شاهین ازنا ۰
پارسه الشتر ۱- رهاورد خرم‌آباد ۰
شهرداری بروجرد ۲- پرسپولیس الیگودرز ۱
کیو گشت خرم‌آباد ۱- پرسپولیس الیگودرز ۰ (معوقه

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.