آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
4
سرهنگ عباس دولتشاهی:

دستگیری سارق لوازم ورزشی پارک در خرم آباد

  • کد خبر : 11678
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۰۵
دستگیری سارق لوازم ورزشی پارک در خرم آباد
سرهنگ عباس دولتشاهی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت تجهیزات ورزشی پارک تپه ماسور، بلافاصله مراتب به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به کلانتری 18 این شهرستان ابلاغ شد.

– فرمانده انتظامی خرم آباد از شناسایی و دستگیری سارق لوازم ورزشی پارک ماسور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس دولتشاهی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت تجهیزات ورزشی پارک تپه ماسور، بلافاصله مراتب به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به کلانتری ۱۸ این شهرستان ابلاغ شد.

✅وی اظهار داشت: پس از چند ساعت ماموران کلانتری موفق به شناسایی سارق شده که پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه وی را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

✅سرهنگ دولتشاهی گفت: فرد متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف، طی استعلام بعمل آمده مشخص شد سارق دستگیر شده از سارقان سابقه دار و دارای اعتیاد به مواد مخدر صنعتی می باشدکه با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

✅فرمانده انتظامی خرم آباد خاطر نشان کرد : الحمدالله پلیس با اشراف خوبی که دارد هرگز اجازه جولان و عرض اندام را به سارقان نخواهد داد و با قاطعیت با آنان برخورد قانونی خواهد داشت.

✅این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11678

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.