آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3

رفیق «وزیر» در یک قدمیِ صندلیِ مدیرکلیِ ورزشِ لرستان!!!

  • کد خبر : 11349
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
بر اساسِ شنیده ها، شخصی که در محافل سیاسیِ لرستان خود را هم اتاقی و رفیقِ قدیمیِ وزیر ورزش و جوانان معرفی کرده در یک قدمی تصاحبِ صندلی مدیرکلیِ دستگاهِ ورزش استان قرار گرفته و ظاهرا قرار است یکبار دیگر سرنوشت ورزشکارانِ دیارِ پر استعدادِ لرستان قربانی انتصاباتِ رفیق محورانه یکی دیگر از وزرای ورزش کشور شود.

🔹🔹 آیا سرنوشتِ «پنجاه هزار ورزشکارِ لرستانی» قربانیِ رفیق بازیِ آقای وزیر میشود؟!

🔹بر اساسِ شنیده ها، شخصی که در محافل سیاسیِ لرستان خود را هم اتاقی و رفیقِ قدیمیِ وزیر ورزش و جوانان معرفی کرده در یک قدمی تصاحبِ صندلی مدیرکلیِ دستگاهِ ورزش استان قرار گرفته و ظاهرا قرار است یکبار دیگر سرنوشت ورزشکارانِ دیارِ پر استعدادِ لرستان قربانی انتصاباتِ رفیق محورانه یکی دیگر از وزرای ورزش کشور شود.

🔹 لازم بذکر است که قبلاً نیز چندین بار سرنوشت مدیرکلیِ این دستگاه مهم و پرحاشیه به دستان رفقای وزرای پیشین سپرده شده که خروجی اش را میتوان در ناکامیِ تاریخیِ ورزش استان در کسب مدال المپیک و بی محلی به قهرمانانِ ادوار لرستانِ محروم جویا شد.

🔹 حال باید منتظر ماند و دید که آیا بازهم تاریخ در ورزش لرستان تکرار میشود یا جنابِ وزیر قید انتصابِ رفیق محورانه در لرستان را میزند و از ظرفیت های با پتانسیل ورزش استان که لا اقل تجربه ی مدیریت قوی در هیات های ورزشی و اداره کل ورزش استان و ادارات شهرستانی را داشته باشد استفاده میکند.

🔹قطعا گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد…

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.