آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
7
سرهنگ‌عباس دولتشاهی:

دستگیری سارقان کیف قاپ توسط پلیس خرم آباد

  • کد خبر : 11247
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
دستگیری سارقان کیف قاپ توسط پلیس خرم آباد
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک سرهنگ "عباس دولتشاهی" در تشریح این خبربیان داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت موبایل و کیف قاپی در سطح شهرخرم آباد، مراتب بصورت ویژه و به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک سرهنگ “عباس دولتشاهی” در تشریح این خبربیان داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت موبایل و کیف قاپی در سطح شهرخرم آباد، مراتب بصورت ویژه و به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

✅وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان موفق به شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان شده که با هماهنگی قضائی و طی ۲ عملیات ، ۳ سارق دستگیر ، یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک که حین سرقت از آن استفاده می شده نیز کشف شده است.

✅این مقام انتظامی، ادامه داد: پس از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات پلیس به ۲۲ فقره سرقت کیف قاپی و موبایل قاپی اعتراف ، ۱۷ مالباخته شناسایی و جهت ادامه تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان تحویل شدند.

✅فرمانده انتظامی خرم آباد، خاطر نشان کرد : به حول و قوه الهی پلیس با اشرافیت خوبی که دارد، هرگزاجازه عرض اندام به تبهکاران را نخواهد داد و با قاطعیت تمام با هرگونه هنجارشکنی برخورد خواهد کرد و قطعا دستگاه قضائی هم برای مجرمان اشد مجازات را در نظر خواهد گرفت.

✅سرهنگ دولتشاهی در پایان از شهروندان خواست، هرگونه موراد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ت

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.