آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
7

آزاد راه اراک – خرم آباد برای بروجرد فرصت یا تهدید؟!؟

  • کد خبر : 10958
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
آزاد راه اراک – خرم آباد برای بروجرد فرصت یا تهدید؟!؟
جاده و راه ؛ به عنوان شریانهای ارتباطی و مواصلاتی کشورها ؛ از الزامات رشد و توسعه و گسترش تجارت محسوب میشوند. هر چند شبکه راه های ایران مانند جگر زلیخا پاره پاره و بسیار نامتقارن و غیر اصولی است ؛ با این حال ؛ ساخت راه ها یکی از مهم ترین عوامل توسعه کشورها به شمار می‌روند . آزاد راه اراک - خرم آباد هر چند در نگاه اول بروجرد را در نوعی بن بست ارتباطی قرارداد

ا

جاده و راه ؛ به عنوان شریانهای ارتباطی و مواصلاتی کشورها ؛ از الزامات رشد و توسعه و گسترش تجارت محسوب میشوند. هر چند شبکه راه های ایران مانند جگر زلیخا پاره پاره و بسیار نامتقارن و غیر اصولی است ؛ با این حال ؛ ساخت راه ها یکی از مهم ترین عوامل توسعه کشورها به شمار می‌روند . آزاد راه اراک – خرم آباد هر چند در نگاه اول بروجرد را در نوعی بن بست ارتباطی قرارداد و از این حیث دلخوریهایی پیش آمده و به چشم تهدید به آن نگریسته می‌شود اما شاید دیدن نیمه پر لیوان و استفاده از این شرایط به عنوان یک فرصت به این شکل که سرمایه گذاران بیایند در بالای روستای دهکرد یک مجتمع گردشگری رفاهی بسیار شیک و خوبی را بنا کنند بسیار می‌تواند برای بروجرد درآمد زایی و منفعت داشته باشد. در گذشته؛ بالای روستای کبوترلان یک مغازه پذیرایی و استراحت گاهی داشتیم به نام قهوه خانه اصغر. اما امروزه در ابتدای اتوبان قم به تهران؛ یک مجتمع خدماتی گردشگری آبرومندانه ای داریم به نام ” مهر و ماه “.
تفاوت قهوه خانه اصغر با مجتمع مهر و ماه از زمین تا آسمان است؛ که وصف آن بماند برای مجال و مقالی دیگر.
شنیده ام که عده ای از دلسوزان بروجرد قصد دارند در اطراف روستای دهکرد و کناره آزاد راه اراک – خرم آباد فعالیت‌های ساخت و ساز مجموعه رفاهی و گردشگری داشته باشند. خواستم از تمام این عزیزان و سایر سرمایه گذاران خواهش کنم که حتما با یک طرح جامع مرتب و حساب شده با افق ۵۰ ساله وارد میدان شوید تا در آینده نزدیک شاهد درآمد پایدار سرشاری از این حیث برای بروجرد عزیزم باشیم که همگان از برکات آن منتفع شوند.

حسن خسروی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.