آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
4

مدیران ناکارآمد؛ سدی مقابل توسعه و پیشرفت لرستان

  • کد خبر : 10427
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
مدیران ناکارآمد؛ سدی مقابل توسعه و پیشرفت لرستان

    بزرگترین سرمایه لرستان علاوه بر آب، خاک، طبیعت و … مردمانی است که همیشه پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند و در کلیه مناسبتها و مراسمات در صف اول هستند. لرستان پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، گردشگری، ورزشی، کشاورزی و … دارد و این […]

 

 

بزرگترین سرمایه لرستان علاوه بر آب، خاک، طبیعت و … مردمانی است که همیشه پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند و در کلیه مناسبتها و مراسمات در صف اول هستند.

لرستان پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، گردشگری، ورزشی، کشاورزی و … دارد و این نعمات خدادادی می طلبد مدیران پای کار بیایند و با دلسوزی برای مردم این دیار خدمتگزاری کنند.

دیار مفرغ و بلوط، مدیرانی خدمتگزار و دلسوز می خواهد که نوکری مردم را افتخار بدانند و این عملکرد ضعیف توسط مدیران دستگاههای اجرایی شایسته ملت نیست.

متاسفانه در راس برخی ادارات لرستان مدیرانی ناکارآمد مشغول به فعالیت هستند که هیچ گونه اقدام عملی از دستش برنمی آید و به زبان محلی (دو قل مرغی واشو واز نمواه …) و بدلیل هزینه کردن در حوزه تبلیغات، برخی از فعالین فضای مجازی را با دوستی و رابطه و معامله پای کار آورده اند که آنها را مورد تشویق و ترغیب قرار دهند که این موضوع خود جای بحث فراوان دارد…

مردمان لرستان لیاقت و شایستگی بهترینها را دارند؛ می بایست مدیرانی به آنها خدمت کنند که در کنار ملت باشند و تکریم ارباب رجوع را بجا آورند و در واقع لرستان مدیرانی می خواهد که انقلابی و جهادی به پیکار عقب ماندگی ها بیایند، نه اینکه مدیران پشت میزی باشند …

لرستان مدیرانی می خواهد که پای کار باشند و آستین همت را بالا بزنند تا این استان در مسیر توسعه، رشد و آبادانی قرار بگیرد.

به نظر نگارنده؛ باید نسبت به انتصاب برخی از مدیران تجدیدنظر شود و تغییراتی در راس مدیریتی لرستان ایجاد شود و مسببین وضع امروز لرستان سریعا برکنار شوند و جناب استاندار از بین کارشناسان جوان، انقلابی، متعهد و جهادی همان دستگاه ها مدیران شایسته را انتخاب نماید، چرا که انتخاب مدیر خارج از مجموعه نیز اتلاف وقتی بیش نیست.

به هر حال انتظار می رود دولت مردمی و استاندار محترم، مدیرانی شایسته، کارآمد و لایق در راس ادارات استان بگمارد که وضعیت مردم لرستان که از نظر بیکاری، معیشت، اقتصادی و … در مضیقه هستند، کمی از مشکلات آنها کاسته شود و لرستان در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار بگیرد.

هر کجای لرستان را واکاوی کنی مشکلات به وفور مشاهده می شود و امیدواریم هر چه سریعتر مدیران ناکارآمد تغییر کنند تا شاهد رشد و پویایی و شکوفایی در استان لرستان باشیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.