آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2

مسابقات کشوری قرآن و هزار راه نرفته؟!؟!

  • کد خبر : 10323
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
مسابقات کشوری قرآن و هزار راه نرفته؟!؟!
در خبرها خواندم که نفر اول مسابقات قرآن در سطح کشوری ؛ حدود 35 میلیون تومان جایزه یا هدیه دریافت می‌کند. دلم برای غریبی قرآن بسیار سوخت؟!؟!که چقدر قرآن در این مملکت غریب و مهجور است.

در خبرها خواندم که نفر اول مسابقات قرآن در سطح کشوری ؛ حدود ۳۵ میلیون تومان جایزه یا هدیه دریافت می‌کند.
دلم برای غریبی قرآن بسیار سوخت؟!؟!که چقدر قرآن در این مملکت غریب و مهجور است.
وای برآنان که در طول چهل سال گذشته چنین بلایی را بر سر قرآن آوردند. اگر قیمت یک پراید فکسنی بی ارزش ؛ حدود ۱۷۰ میلیون تومان باشد ؛ یک قهرمان قرآنی کشور با ۳۵ میلیون تومان جایزه چند تکه از آن پراید بی کیفیت را می‌تواند بخرد؟ تاسف بارتر و فاجعه آمیزتر آن است که همواره در بودجه ریزیها و اختصاص ردیف بودجه های قرآنی و… متاسفانه کمترین بها به حوزه قرآن داده شده است که جای بحث و تحلیل و نقد آن در این مجال نیست.
آیا کشوری که داعیه ام القری جهان اسلام را دارد باید ۳۵ میلیون تومان به قهرمانان قرآنی خود جایزه دهد؟!؟ شرم بر آنانی که دانسته و ندانسته هر کجا کم می‌آورند از قرآن می‌زنند. تازه دوست مان اعلام کرده که این جوایز نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. ممنون. خسته نباشی دلاور. شیر مادر و نان پدر حلالت. و به قول آن بنده خدا ؛ علی برکت الله.
براستی بودجه های قرآنی طی ده سال گذشته چقدر بوده و چه رشدی داشته و چقدر واقعا تخصیص یافته است؟ شرم آور نیست؟!؟.
تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن چه شد؟ چقدر جلسات قرآنی مردمی مورد حمایت قرار گرفته اند!؟! تاکنون چند داور بین المللی قرآن تربیت کرده ایم؟ آیا ضعیف ترین معلم مدارس ؛ معلم قرآن نیست؟ آیا بهترین زنگ درس در مدارس ؛ زنگ قرآن است؟ تهران با ۱۲ میلیون نفر جمعیت چند جلسه قرآنی فعال پرجمعیت دارد؟
پناه ببریم به خدا و بترسیم از روزی که بابت تمام بی مهری ها و کم کاریها و تقصیرات باید دیر یا زود در درگاه خداوند پاسخگو باشیم و دیگر آنجا راه گریز و بهانه و فرار نیست و خودش در کمینگاه نشسته است که فرمود: ان ربک لبالمرصاد.
قرآن غریب است یا شایدم غریبه است؟!؟ بدادش برسید.
پلیس امنیت اخلاقی غرب استان تهران گفته : در سال ۱۳۹۹ مقدار ۶۶ هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز و مقدار ۲۰۰ هزار لیتر مشروبات الکلی وارداتی کشف شده است ( به نقل از سایت معاونت اجتماعی دادگستری استان تهران.

همین است….
هر کجا از قرآن کم بگذارید شرابخواران بیشتر می‌شوند.

حسن خسروی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.