آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
3
نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد:

از ظرفیت بانوان در آتش نشانی استفاده شود

  • کد خبر : 10104
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
از ظرفیت بانوان در آتش نشانی استفاده شود
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از گریت نیوز، مجید دریکوند صبح امروز 23 آذرماه،در مراسم تجلیل از قهرمانان و برندگان اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان آتش نشانی، گفت: برای آتش نشانان جایگاه ویژه قائل هستیم و به زحمات آنها واقف هستیم و برای تقویت جایگاه آتش نشانان دوره های آموزشی بیشتر شده است که باید از ظرفیت بانوان در سازمان آتش نشانی استان استفاده و آن را تقویت کنید .

مجید دریکوند گفت: از ظرفیت بانوان در سازمان آتش نشانی استان استفاده و آن را تقویت کنید .

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از گریت نیوز، مجید دریکوند صبح امروز ۲۳ آذرماه،در مراسم تجلیل از قهرمانان و برندگان اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان آتش نشانی، گفت: برای آتش نشانان جایگاه ویژه قائل هستیم و به زحمات آنها واقف هستیم و برای تقویت جایگاه آتش نشانان دوره های آموزشی بیشتر شده است که باید از ظرفیت بانوان در سازمان آتش نشانی استان استفاده و آن را تقویت کنید .

وی افزود :مردم به عنوان یک شخصیت مورد اعتماد به آتش نشانان نگاه می کنند و جایگاه آتش نشانان زمانی بین مردم تقویت میشود که مهارت خود را تقویت کنید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد بیان کرد : خوشبختانه صدای آژیر ماشین آتش نشانی بجای دلهره و استرس باعث آرام شدن مردم می شود .

دریکوند افزود : یقین دارم می شود شکافی که بین شهرداری و مردم افتاده است را حل کرد و ما مدیران شهرداری دنبال این هستیم که این شکافت از بین برود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.