آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
7
لیگ برتر ایران:

فدارسیون فوتبال گابن پاسخ استعلام فدراسیون فوتبال را نمی دهد/ دستور موقت در آستانه صدور

  • کد خبر : 9931
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
فدراسیون فوتبال ایران، راستی آزمایی بازیکن گل‌گهر را با چک کردن مدارک بازیکن و بازیهای ملی او با فدراسیون فوتبال گابن و فیفا آغاز کرده که در این میان هنوز فدراسیون فوتبال گابن پاسخی به فدراسیون فوتبال ایران نداده است و از سویی دیگر استعلام باشگاه استقلال هم از فدراسیون فوتبال گابن، بی جواب مانده است.

🔹فدراسیون فوتبال ایران، راستی آزمایی بازیکن گل‌گهر را با چک کردن مدارک بازیکن و بازیهای ملی او با فدراسیون فوتبال گابن و فیفا آغاز کرده که در این میان هنوز فدراسیون فوتبال گابن پاسخی به فدراسیون فوتبال ایران نداده است و از سویی دیگر استعلام باشگاه استقلال هم از فدراسیون فوتبال گابن، بی جواب مانده است.

🔹نکته عجیب این ماجرا ایمیل های متفاوتی است که در دو نامه وجود دارد. یک ایمیل رسمی فدراسیون فوتبال گابن است که پسوند دارد و یک ایمیل بدون پسوند هم هست که مطمئنا ایمیل فدراسیون فوتبال گابن نیست. فدراسیون فوتبال ایران ایمیل فدراسیون فوتبال گابن که در سایت فیفا تایید شده را به رسمیت می شناسد و حالا اعلام کرده باید تاییدیه از این ایمیل رسمی به فدراسیون فوتبال ایران برسد.

🔹این ایمیل در سایت فیفا هم هست اما نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه استقلال و نه حتی رسانه ها هنوز نتوانسته اند پاسخی از فدراسیون فوتبال گابن با ایمیل رسمی ثبت شده در فیفا بگیرند. هر چند فدراسیون فوتبال می گوید استعلام این بازیکن بر عهده باشگاه گل گهر سیرجان است اما در نهایت راستی آزمایی و صحت مدارک باید توسط فدراسیون فوتبال و بخش بین الملل تایید شود. به همین دلیل برخی خبرها حاکی از آن است که ممکن است برای بازیکن گابنی دستور موقت عدم بازی کردن در هفته پیش رو صادر شود. خبری که هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

🔹باشگاه استقلال اعلام کرده از طریق فیفا هم صلاحیت این بازیکن و اینکه آیا او چهار بازی ملی در تاریخ هایی که فدراسیون فوتبال گابن اعلام کرده هست و هنوز از فدراسیون فوتبال گابن، ایمیل تاییدیه را دریافت نکرده است. البته اگر نامه دومی که فدراسیون فوتبال و باشگاه گل گهر به آن استناد می کنند جعلی باشد، آن وقت فدراسیون فوتبال با چالش جدیدی روبرو خواهد شد. چالشی که در نهایت به سمت برخورد با عوامل خاطی در فدراسیون و سازمان لیگ و همچنین باشگاه گل گهر خواهد رفت/ فوتبالی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=9931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.