آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
4
معاون جهاد دانشگاهی لرستان:

مراکز رشد در بحث پژوهش نقش اساسی دارند

  • کد خبر : 8815
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
مراکز رشد در بحث پژوهش نقش اساسی دارند
معاون جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ارتباطات بین دانشگاه و دستگاهای اجرایی در استان وجود ندارد. رحیم بیرانوند در دومین نشست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و پژوهش که با همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، باید براساس واقعیات و برداشت‌های میدانی موضوعات سنجیده شود. وی با بیان اینکه باید بستر لازم را برای رشد جوانان مهیا کنیم و در این راستا دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها بسترسازی لازم را فراهم کنند

معاون جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ارتباطات بین دانشگاه و دستگاهای اجرایی در استان وجود ندارد.
رحیم بیرانوند در دومین نشست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و پژوهش که با همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، باید براساس واقعیات و برداشت‌های میدانی موضوعات سنجیده شود.
وی با بیان اینکه باید بستر لازم را برای رشد جوانان مهیا کنیم و در این راستا دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها بسترسازی لازم را فراهم کنند، افزود: حمایت از دانشجویان و دادن فضا به آنان منجر به خروجی خوبی خواهد شد.
این معاون جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ارتباطات بین دانشگاه و دستگاهای اجرایی در لرستان وجود ندارد.
بیرانوند با بیان اینکه در بحث پژوهش بروکراسی نامناسبی وجود دارد، افزود: متاسفانه در استان پزوهش‌ها بین افراد خاصی تقسیم می‌شود و در اختیار دانشجو و محقق تازه نفس قرار نمی‌گیرد تا سرمایه‌گذاری پژوهشی رخ دهد.
وی با بیان اینکه مراکز رشد در بحث پژوهش نقش اساسی دارند، اظهار کرد: متاسفانه در این مراکز محصولات دانش‌بنیان تولید اما کسی رغبت نمی‌کند از این محصولات استفاده کند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.