آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
5
محسن دهقانکار دبیر موسسه دا:

گردهمایی پیاده روی خانوادگی لرتباران پایتخت با محوریت موسسه دا

  • کد خبر : 8680
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
گردهمایی پیاده روی خانوادگی لرتباران پایتخت با محوریت   موسسه دا
روز جمعه 7 آبانماه لرهای مقیم تهران و البرز در پارک پردیسان تهران گرد هم آمدند و در محیطی شاد و خانوادگی به انجام پیاده روی و ورزش پرداختند و سپس در ادامه این مراسم که مجری گری آن را هنرمند نام آشنای لرستانی علیرضا چنگیزیان بر عهده داشتند با اجرای قطعات شعر لری محیطی با نشاط و فرح بخش ایجاد نمود.

روز جمعه ۷ آبانماه لرهای مقیم تهران و البرز در پارک پردیسان تهران گرد هم آمدند و در محیطی شاد و خانوادگی به انجام پیاده روی و ورزش پرداختند و سپس در ادامه این مراسم که مجری گری آن را هنرمند نام آشنای لرستانی علیرضا چنگیزیان بر عهده داشتند با اجرای قطعات شعر لری محیطی با نشاط و فرح بخش ایجاد نمود.
در ادامه مسابقه طناب کشی برای آقایان و بانوان و همچنین مسابقه طناب زنی برای کودکان برگزار شد. در پایان از طرف موسسه دا (لرتباران پایتخت) هدایایی به رسم یادبود به شرکت کنندگان اهدا شد.
به گفته دکتر رامین جاهد مدیرعامل موسسه دا این مراسمات مستمر میباشد و انشاءالله بعد از ایام کرونا شاهد برگزاری برنامه های فرهنگی متعددی از سوی موسسه خواهیم بود.
وی همچنین اززحمات جهادگران و خیران پر تلاش سرکار خانم فریبا پرویزی و جناب آقای نورمحمدی بابت همکاری و مشارکت در برپایی این مراسم و آقای دکتر جهان آرا بابت هماهنگی با مسئولان پارک پردیسان تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.