آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
6
مجید زهره ای:

صدورمجوز دومین مرکز تخصصی مشاور ازدواج وخانواده در ورزرش وجوانان استان / ۳ مرکز دیگر در روند اخذ مجوز هستند ۱

  • کد خبر : 8299
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
صدورمجوز دومین مرکز تخصصی مشاور ازدواج وخانواده در ورزرش وجوانان استان / ۳ مرکز دیگر در روند اخذ مجوز هستند ۱
 به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرگزاری برنا از لرستان ؛  زهره ای روز یکشنبه 25 مهر 1400 در این گفت وگو با اشاره به تعداد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج وخانواده در حوزه ورزش وجوانان لرستان ، اظهار کرد: یک مرکزتخصصی  مشاوره ازدواج وخانواده  به نام صدای زندگی در شهرستان دورود در حال فعالیت است  و مجوز دومین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج وخانواده نیز امروز صادر شد.

مجید زهره ای از صدور پروانه تاسیس دومین مرکز تخصصی مشاور ازدواج وخانواده حوزه ورزش وجوانان لرستان در خرم آباد خبرداد.
 به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرگزاری برنا از لرستان ؛  زهره ای روز یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در این گفت وگو با اشاره به تعداد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج وخانواده در حوزه ورزش وجوانان لرستان ، اظهار کرد: یک مرکزتخصصی  مشاوره ازدواج وخانواده  به نام صدای زندگی در شهرستان دورود در حال فعالیت است  و مجوز دومین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج وخانواده نیز امروز صادر شد.
 او با بیان اینکه این مرکز جدید  تخصصی مشاوره وازدواج در شهرستان خرم آباد فعالیت خواهدکرد، افزود: امروز طی مراسمی پروانه تاسیس آن به  خانم دکتر پریوش گراوند مسئول این مرکز اهداشد.
معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه استاندارد تاسیس این مراکز در استان سالانه ۵ مرکز است ، یادآورشد: ۳  مرکز دیگر(دومرکز در خرم آباد و یک مرکز در بروجرد) در  مصاحبه پذیرفته شده اند و منتظر دریافت مجوز هستندتا تعداد این مراکز تخصصی در حوزه ورزش وجوانان لرستان برای نخستین بار به ۵ مرکز برسد.
زهره ای با اشاره به تاثیر سازنده مراکز تخصصی مشاوره ازدواج وخانواده  در مسائل مربوط به جوانان ، خاطر نشان کرد:  در تلاش هستیم تا تعداد این مراکز در سطح استان افزایش یابد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.