آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
5

پایانِ شکست‌ناپذیری «میزبانِ ناخوانده»

  • کد خبر : 7969
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
پایانِ شکست‌ناپذیری «میزبانِ ناخوانده»
اسپانیا انتقام شکست در یورو ۲۰۲۰ را از ایتالیا را گرفت و به فینال لیگ ملت های اروپا راه یافت.

اسپانیا انتقام شکست در یورو ۲۰۲۰ را از ایتالیا را گرفت و به فینال لیگ ملت های اروپا راه یافت.
به گزارش اختصاصی هواداری نیوز؛ در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا دو تیم ملی ایتالیا و اسپانیا در ورزشگاه سن سیرو برابر هم به میدان رفتند، دیداری که تکرار نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ بود ولی این بار اسپانیا برنده از زمین خارج شدند. در ابتدا فران تورس در دقیقه ۱۷ توانست لاروخا را پیش بیندازد. بدبیاری ایتالیا با اخراج لئوناردو بونوچی در دقیقه ۴۲ اداکه یافت و بار دیگر فران تورس زننده گل دوم خود و تیمش در این دیدار بود، ایتالیا در اواخر بازی با ضربه لورنتزو پلگرینی بازیکن رم یکی از گلهای خورده را جبران کرد تا این دیدار با برتری ۲ بر یک اسپانیا خاتمه یابد و این تیم به دیدار نهایی برسد.

۵ نکته از جدال جذاب ایتالیا و اسپانیا:

یک- ایتالیا در یکی از معمولی‌ترین نمایش‌های خود با هدایت مانچو، مغلوب تیمِ شایسته لوئیز انریکه شد، تا حداقل «بازنده سربلند» لقب نگیرد!
دو- ترکیب اولیه اشتباه ایتالیا؛ دیوار آجری نصف و نیمه، کمبود بازیکن تهاجمی و بازی بدون مهاجم نوک هدف! حیف از تغییراتِ درست نیمه‌دوم که داستان همان، نوشدارو و مرگ و سهراب شد…
سه- اخراج کاپیتان و پایانِ آتزوری؛ ده نفره شدن ایتالیا با اخراج زودهنگام لئوناردو بونوچی آن هم در برابر تیمی چون اسپانیا، یعنی قبول شکست و تمام! یقینا برگشت به بازی آن‌هم برابر تیکی‌تاکای بی نقص ماتادورها با همان پاس‌های ممتد و کوتاه با ارائه بازی بی نظیر مالکانه، چیزی شبیه معجزه است، اسپانیا در روزهای کم فروغ رئال و بارسا، به شکل عجیبی با یک تغییر نسل درست، امیدوارکننده و درخشان ظاهر شده است.
چهار- رفتارِ کودکانه و مضحک افراطی‌های سن‌سیرو و ظهور واژه «جهان‌سوم اروپا» در فرهنگ لغات فوتبال!

پنج- و سن سیرویی که برای آتزوری هنوز هم «نحسِ نحس» است؛ چهار سال پس از ناکامی در صعود به جام جهانی با تساوی مقابل سوئد در سن سیرو، این بار ایتالیا در همین استادیوم به اسپانیا باخت تا نتواند راهی فینال لیگ ملت های اروپا شود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.