⚠️ جاده خرم آباد- کوهدشت یا جاده مرگ در خواب عمیق زمستانی مسئولان و نمایندگان
🔻متاسفانه بی تدبیری بیش از ۲۰ساله در چهارخطه کردن جاده خرم آباد-کوهدشت به مثنوی هفتاد من مبدل شده است.
♦️ در این سالها علیرغم حوادث بسیار مهیب و منجر به مرگ در این جاده غیر استاندارد و کاملا پر پیچ خم با حضور بیش از ۶ استاندار و ۸ نماینده همچنان در جاده نبود بودجه و منابع برای افتتاح این پروژه رنج می برد.
♦️مـویه و مرثیه بزرگ بر این معضل مرگبار در این جاده رجزخوانی و شعارهای توخالی دونماینده منتسب به ایل چگنی،شهرستان خرم آباد در پیگیری و تکمیل این چهار خطه در ایام تبلیغات انتخاباتی به همراه نماینده اخلاق مدار و ساکن کوهدشت است.
♦️براستی تا کی شاهد مرگ جوانان این دیار در این جاده و کار لاک پشتی این پروژه و خواب زمستانی عمیق مسئولان راه و شهرسازی، نمایندگان باشیم.
♦️از استاندار جدید استان انتظار داریم با نگاه ویژه به این جاده مرگبار با تخصیص اعتبار و جذب اعتبار کار ناتمام و بی مبالاتی مسئولان در گذشته و نمایندگان ناکار آمد را جبران کند.
♦️ جاده کوهدشت – خرمآباد تنها راه ارتباط نزدیکی است که کوهدشت را به مرکز استان میرساند اما این راه، هنوز هم همچون سالهای گذشته به رهگذران خود امان نمیدهد و از قربانی کردن آنها در کمرهای باریک خود کوتاه نیامده است.
♦️مردم این دو شهر چشم به راه تلاش بیشتر مسئولان مربوطهاند شاید با تسریع عملیات چهارخطه کردنش، روند مرگ و میر و وقوع تصادفات در این محور کاهش پیدا کند.سال ۸۳ بود که عملیات چهار خطه کردن این محور در اندیشه مسئولان لرستان چرخید و آستینهای همت بالا رفت شاید دلهره مسافران این محور ۸۵ کیلومتری را نقطه پایانی بگذارند
بالاخره کار عملیات این پروژه با تخمین اعتبار ۷۰ میلیارد تومان آغاز شد و قرار شد نوروز سال ۸۹ تمام شود، نیم اول سال ۱۴۰۰ هم به پایان رسیده اما جاده همچنان روی دست خود مانده بود تا همچنان قربانیان خود را تحویل دهد.