آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
2

ناتوانی نمایندگان خرم آباد و کـوهدشت در تحقق وعده افتتاح چهارخطه مرگبار خرم آباد-کوهدشت…

  • کد خبر : 7942
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
ناتوانی نمایندگان خرم آباد و کـوهدشت در تحقق وعده افتتاح چهارخطه مرگبار خرم آباد-کوهدشت…
🔻متاسفانه بی تدبیری بیش از ۲۰ساله در چهارخطه کردن جاده خرم آباد-کوهدشت به مثنوی هفتاد من مبدل شده است.

⚠️ جاده خرم آباد- کوهدشت یا جاده مرگ در خواب عمیق زمستانی مسئولان و نمایندگان

🔻متاسفانه بی تدبیری بیش از ۲۰ساله در چهارخطه کردن جاده خرم آباد-کوهدشت به مثنوی هفتاد من مبدل شده است.

♦️ در این سالها علیرغم حوادث بسیار مهیب و منجر به مرگ در این جاده غیر استاندارد و کاملا پر پیچ خم با حضور بیش از ۶ استاندار و ۸ نماینده همچنان در جاده نبود بودجه و منابع برای افتتاح این پروژه رنج می برد.

♦️مـویه و مرثیه بزرگ بر این معضل مرگبار در این جاده رجزخوانی و شعارهای توخالی دونماینده منتسب به ایل چگنی،شهرستان خرم آباد در پیگیری و تکمیل این چهار خطه در ایام تبلیغات انتخاباتی به همراه نماینده اخلاق مدار و ساکن کوهدشت است.
♦️براستی تا کی شاهد مرگ جوانان این دیار در این جاده و کار لاک پشتی این پروژه و خواب زمستانی عمیق مسئولان راه و شهرسازی، نمایندگان باشیم.

♦️از استاندار جدید استان انتظار داریم با نگاه ویژه به این جاده مرگبار با تخصیص اعتبار و جذب اعتبار کار ناتمام و بی مبالاتی مسئولان در گذشته و نمایندگان ناکار آمد را جبران کند.

♦️ جاده کوهدشت – خرم‌آباد تنها راه ارتباط نزدیکی است که کوهدشت را به مرکز استان می‌رساند اما این راه، هنوز هم همچون سال‌های گذشته به رهگذران خود امان نمی‌دهد و از قربانی کردن آن‌ها در کمرهای باریک خود کوتاه نیامده است.
♦️مردم این دو شهر چشم‌ به‌ راه تلاش بیشتر مسئولان مربوطه‌اند شاید با تسریع عملیات چهارخطه کردنش، روند مرگ و میر و وقوع تصادفات در این محور کاهش پیدا کند.سال ۸۳ بود که عملیات چهار خطه کردن این محور در اندیشه مسئولان لرستان چرخید و آستینهای همت بالا رفت شاید دلهره مسافران این محور ۸۵ کیلومتری را نقطه پایانی بگذارند
بالاخره کار عملیات این پروژه با تخمین اعتبار ۷۰ میلیارد تومان آغاز شد و قرار شد نوروز سال ۸۹ تمام شود، نیم اول سال ۱۴۰۰ هم به پایان رسیده اما جاده همچنان روی دست خود مانده بود تا همچنان قربانیان خود را تحویل دهد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.