آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
5

فرش قرمز پلیمر خلیج فارس خرم آباد در باشگاه داری وورزش قهرمانی/تقدیم قهرمانی لیگ برتر دومیدانی به حرم مطهر امام رضا(ع)

  • کد خبر : 7873
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱:۰۶
فرش قرمز پلیمر خلیج فارس خرم آباد در باشگاه داری وورزش قهرمانی/تقدیم قهرمانی لیگ برتر دومیدانی به حرم مطهر امام رضا(ع)

این روزها با حضور چند بخش خصوصی بومی قوی و بدون ادعا در ورزش قهرمانی وباشگاه داری حرفه ای حال وخیم ورزش لرستان به سرعت برق وباد به حال خوش واوقات شیرین وحلاوت پیروزی مبدل شده است. گل سرسبد وشاه کلید توسعه ورزش لرستان در حوزه ورزش قهرمانی، وپیشرفت ورزش استان باشگاه فرهنگی وورزشی پلمیر […]

این روزها با حضور چند بخش خصوصی بومی قوی و بدون ادعا در ورزش قهرمانی وباشگاه داری حرفه ای حال وخیم ورزش لرستان به سرعت برق وباد به حال خوش واوقات شیرین وحلاوت پیروزی مبدل شده است.

گل سرسبد وشاه کلید توسعه ورزش لرستان در حوزه ورزش قهرمانی، وپیشرفت ورزش استان باشگاه فرهنگی وورزشی پلمیر خلیج فارس با مدیریت دکتر حسین رحمتی چهره جوان، تحصیل کرده وورزشی لرستانی که خود الفبای ورزش را به خوبی طی کرده وبا مشکلات پرپیچ وخم آن کاملا آگاه وآشناست بوده که خود با مشکلات حاد ورزش قهرملنی وحمایت از قهرمانان کاملا آشناست.


در کنار دکتر رحمتی، تیمی بسیار محجوب، کاردان وبا سلامت کاری همچون ایرج سپهوند قهرمان ومربی سازنده دومیدانی استان بعنوان مدیر عامل وسیاوش سپهوندآچار فرانسه ومرد همه فن حریف، با برنامه، جوان ودر عین حال الگوی مناسب مدیریت در یک هیات ورزشی مکمل بسیار خوبی برای نام پر آوازه پلمیر در ورزش ایران والگوی مناسب، بدون ریخت وپاش های عبث وبی نتیجه در باشگاه داری وورزش قهرمانی در لرستان در رشته های جذاب وپر هوادار دومیدانی مادر ورزش ها وبوکس یکی از و ورزش های المپینی وپر استعداد در لرستان به بهترین شکل ممکن با تلفیقی از جذب ورزشکاران قهرمان لرستانی ونام آوران وقهرمانان تیم ملی وبازیکنان خارجی با کیفیت برای کسب قهرمانی و الگوبرداری برای اینده سازان ورزش استان بوده است.

تیم دومیدانی باشگاه پلمیر خلیج فارس که با اقتدارکامل در لیگ برتر دومیدانی در مشهد مقدس به عنوان قهرمانی دست یافت.

در یک اقدام در خور تحسین وشایسته تقدیر عنوان قهرمانی را به حرم. مطهر امام هشتم واستان قدس رضوی تقدیم کرد تا نشان دهند در کنار توجه به ورزش قهرمانی، به حوزه فرهنگی وارزش های اسلامی وتوجه به ائمه اطهار نیز نگاه قابل توجه ی دارد ودر بعد فرهنگی هم گوی سبقت وعنوان قهرمانی را با اختلاف فاحش به خود اختصاص داده است.

شرکت پلیمیر خلیج فارس در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و خیریه، نیز حضور موثری داشته و برای توسعه سرمایه اجتماعی خود بخوبی در حوزه ورزش و باشگاه داری نقش موثرتری را ایفا کرده است.

شرکت پلیمیر خلیج فارس در راستای توسعه ورزش بویژه ورزش قهرمانی از تمامی ظرفیتهای موجود استفاده کرده و یاری رسان وبازوی توانای اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان بوده است.

امیدواریم با نگاه جدی دولت واستاندار جدید لر ستان ومدیریت اداره کل ورزش وجوانان به بخش خصوصی قوی بومی بااخلاص عمل، بدون نگاه منفعت طلبانه از دکتر رحمتی وباشگاه پلمیر حمایت شده تا شاهد رشد وتوسعه ورزش قهرمانی در لرستان باشیم.

در مرحله پایانی از بیست و پنجمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور، تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با اقتدار قهرمان شد.

گفتنی است در مرحله پایانی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد، تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با اقتدار و با ۷۷۲ امتیاز قهرمان شد.

تیم های ذوب‌آهن اصفهان با ۵۷۰ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۴۸۹ امتیاز در رده های دوم و سوم این رقابت قرار گرفتند.

لازم به ذکر است،تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در مرحله اول و دوم نیز قهرمان لیگ برتر کشور شده است.

گزارش: محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.