آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
5
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد:

تاسی به فرهنگ دفاع مقدس؛ لازمه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

  • کد خبر : 7768
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
تاسی به فرهنگ دفاع مقدس؛ لازمه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی
نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس برای حل مشکلات کنونی کشور تاکید کرد و گفت: تاسی به فرهنگ دفاع مقدس راهگشا و راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس برای حل مشکلات کنونی کشور تاکید کرد و گفت: تاسی به فرهنگ دفاع مقدس راهگشا و راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی هفتم مهرماه در مراسم تجلیل از خانواده‌های شاهد شعب بانک صادرات لرستان، اظهار کرد: آخرین روز هفته دفاع مقدس با نام سرداران شهید جنگ تحمیلی نام‌گذاری شده است.
وی اهداف انقلاب اسلامی ایران را ترویج آرمان‌های انسانی، نقی ظلم و ستم و بسط و توسعه عدالت اجتماعی دانست و گفت: مقابله و ایستادگی در برابر زورگویان، تقابل با رژیم اشغال‌گر قدس، نفی شرق و غرب از دیگر آرمان‌هایی بود که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پیگیری شد و با لطف خداوند و درایت امام راحل در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بار نشست.
شاهرخی، ترور، انفجار، تحریک منافقان و تحریم را از ابزارهای دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی ایران دانست و با اشاره به اینکه دشمنان در نهایت جنگ تحمیلی را بر علیه نظام اسلامی ایران آغاز کردند، افزود: صدام با کمک استکبار جهانی و کشورهای عضو پیمان ناتو و ورشو جنگ تحمیلی را بر علیه ما آغاز کرد اما با درایت امام راحل شکست خوردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان جلوگیری از انحلال ارتش، ایجاد سپاه پاسداران و تاسیس بسیج مستضعفین را از تدابیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران در مقابل جنگ تحمیلی دانست و با اشاره به اینکه امام راحل اعلام کرد این جنگ دو کشور نیست بلکه جنگی بین‌المللی است، تصریح کرد: کشورهای عضو ناتو و ورشو حامی صدام بودند و سلاح‌های میکروبی و شیمیایی به صدام دادند و امروز می‌بینیم که داعیه حقوق بشر را دارند.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی خواب‌هایی برای انقلاب ما دیده بودند و به دنبال عقد قراردادهایی مانند ترکمنچای بودند اما خواب آنان هرگز تعبیر نشد، امنیت کشور را مرهون و مدیون دفاع مقدس دانست و گفت:، دفاع مقدس به ما نشان داد که باید روی پای خودمان بایستیم و در حالی که سیم خاردار هم نداریم باید به ظرفیت داخل تکیه کنیم، افزود: جنگ تحمیلی چهره ضد حقوق بشری استکبار را عیان و نام انقلاب اسلامی ایران را شهره آفاق کرد.
شاهرخی، عزت و صداقتی که نصیب ما شد و محور مقاومتی که در کشورهای مختلف شکل گرفت را مرهون خون شهدا دانست و گفت: هر آنچه خداوند می‌خواست با وجود سرداران شهید به ما بدهد همه را در وجود سردار سلیمانی قرار داد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه به استناد آیه قرآن شهدا ما را صدا می‌کنند و اولین کسانی را که شهدا صدا می‌زنند خانواده خودشان است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که در جنگ به ظرفیت داخل تکیه کردیم در قضیه اقتصاد باید به همین شکل عمل کنیم از طرفی ایران کشوری است که ۱۵ کشور با جمعیت ۵۰۰ میلیونی همسایه دارد و چهارفصل است و باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کند.
وی بر لزوم تاسی و الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس برای حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس، راهگشا و لازمه برون‌رفت مشکلات کنونی کشور است و در دولت سیزدهم که کار برای جبهه انقلاب آغاز شده است مردم انتظار تحول دارند.
شاهرخی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتباری است که در اختیار بانک‌های استان است و اگر برنامه‌ریزی مناسبی صورت بگیرد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد، ادامه داد: بانک‌ها از افراد دارای اهلیت حمایت کنند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.