آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
4
شیرزاد نجفی:

💥 *افزایش همکاری ها در راستای حفظ و صیانت ازانفال

  • کد خبر : 7420
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
💥 *افزایش همکاری ها در راستای حفظ و صیانت ازانفال
🔻 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در دیدار با مدیر آزاد راه خرم زال از افزایش همکاری ها در راستای حفظ و صیانت از انفال خبر داد

💥 *در دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با مدیر آزاد راه خرم زال مطرح شد:*

💥 *افزایش همکاری ها در راستای حفظ و صیانت از انفال*

🔻 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در دیدار با مدیر آزاد راه خرم زال از افزایش همکاری ها در راستای حفظ و صیانت از انفال خبر داد.

🔻 *شیرزاد نجفی* گفت: *پیشگیری از رانش اراضی جنگلی مسیر آزاد راه* از جمله عواملی است که باید به جد مد نظر واقع شود چرا که، نه تنها باعث تخریب منابع ملی می شود بلکه همین رانش در صورتی که به جاده و مسیر تردد خودروها و وسایل نقلیه وارد شود اثرات مالی و جانی جبران ناپذیری از خود بجای خواهد گذاشت.

🔻 وی به *شعار نویسی مسیر آزاد راه به منظور انجام کارهای فرهنگی و ترویجی* اشاره کرد و اظهار کرد: *انجام عملیات بیولوژیک در مناطق مستعد این مسیر* از جمله دیگر مباحثی بود که در مورد آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

🔻 نجفی *انجام عملیات آبخیزداری در مسیر های بحرانی و آسیب پذیر* را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: *پیشگیری از قاچاق چوپ و ذغال در مبادی ورودی و خروجی استان و آزاد راه مذکور* بایستی کما فی سابق در دستور کار باشد؛ اما میطلبد که پرسنل آزاد راه در این امر خطیر کمک حال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان باشند.

🔻 گفتنی است که در این جلسه، *حجت السلام والمسلمین حیات الغیب* نماینده ولی فقیه در اداره کل، *سیفی* مشاور مدیر کل منابع طبیعی استان، *دریکوند* معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی استان، نیز حضور داشتند.

*✍️ پیام عالیخانی چگنی*

*۱۴۰۰/۶/۳۰*

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.