آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
7
سرهنگ‌عباس محمدی:

کشف ماهی غیر بهداشتی در الیگودرز

  • کد خبر : 6967
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
کشف ماهی غیر بهداشتی در الیگودرز
سرهنگ "عباس محمدی"در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه این شهرستان حین کنترل محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه ایسوزو مظنون وآن را متوقف کردند و در بازرسی از آن 3 تن ماهی صید شده فاقد هرگونه مجوز قانونی و بهداشتی کشف کردند. وی در ادامه با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، افزود : متهم قصد انتقال محموله ماهی قاچاق و غیر بهداشتی را از استان های مرکزی به جنوب کشور را داشت که توسط ماموران متوقف شد.

سرهنگ “عباس محمدی”در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه این شهرستان حین کنترل محور اصفهان – الیگودرز به یک دستگاه ایسوزو مظنون وآن را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۳ تن ماهی صید شده فاقد هرگونه مجوز قانونی و بهداشتی کشف کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، افزود : متهم قصد انتقال محموله ماهی قاچاق و غیر بهداشتی را از استان های مرکزی به جنوب کشور را داشت که توسط ماموران متوقف شد.
فرمانده انتظامی الیگودرز در پايان با اشاره به معرفي متهم به مراجع ذی صلاح، تصریح كرد: کارشناسان ارزش ماهی های کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.