آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
6

واقعیت چیزی فراتر ازتملق وشعار

  • کد خبر : 5664
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
واقعیت چیزی فراتر ازتملق وشعار
کسانی که قدرت و توان رویارویی با واقعیت ها را ندارند آدم هایی ترسو به حساب می آیند . شجاع به کسی گفته می شود که جرأت رویارو شدن با واقعیت ها را داشته باشد. حال ممکن است واقعیت ها شیرین و خوشایند و یا تلخ و ن

✍️واقعیت چیزی فراتر از تملق و شعار
🔸کسانی که قدرت و توان رویارویی با واقعیت ها را ندارند آدم هایی ترسو به حساب می آیند . شجاع به کسی گفته می شود که جرأت رویارو شدن با واقعیت ها را داشته باشد. حال ممکن است واقعیت ها شیرین و خوشایند و یا تلخ و ناخوشایند باشند.
🔸اگر با تمام وجود درک بکنیم که واقعیت ها با پوشاندن و کتمان کردن ها عوض نمی شوند، هیچ وقت به دنبال بهانه نخواهیم بود تا ذهن مردم و افکار عمومی را از مسیر واقعیت ها منحرف نمائیم.
🔸تعریف های بیجا و ناشی از احساس و وابستگی های سیاسی و باندی ، عیوب افراد و کارنامه و عملکرد مدیران را نمی تواند از بین ببرد همان طوری که ایرادها و انتقاد های بیمورد نیز قادربه وارد کردن خلل به شخصیت و ارزش انسان ها نبوده و نیست.
🔸واقعیت چیزی فراتر از ادعا، شعار و تملق است و بدون شک امروز مردم در موقعیتی قرار دارند که فریب ادعاها و کلمات رنگ شده و قلمبه و سلمبه برخی ها را نمی خورند.
🔸آن هایی که این روزها به مدد قلمی که در اختیار دارند مأموریت پیدا کرده اند تا ناکارمد ها را کارآمد، خائنین را خادم، دروغگویان را راستگو، باند باز ها را مستقل، روباه صفتان را صادق، تند خویان را اخلاق مدار، حسود ها را قانع و خودخواه ها را متواضع قلمداد نمایند نمی توانند به مقصد برسند چرا که کاری که از روی صدق و در راستای نفع جامعه انجام نگیرد ره به جایی نمی برد. رسوائی کسانی که از اعتماد مردم سوء استفاده کرده و بر خلاف منافع جامعه و اکثریت مردم گام بردارند اجتناب ناپذیر است.
🔸ارزش افراد در نظر دیگران و برای قضاوت جامعه، خصال و اعمال آن هاست. در این راه جمال و مال و منال و دار و دسته و دوستان و اجیر شده ها و کارت هدیه بگیرها تأثیر مطلوب و دل بخواهی نمی توانند داشته باشند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.