آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان

  • کد خبر : 28518
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از رشد ۸.۴ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان طی سال گذشته خبر داد.  به گزارش طلوع افلاک ؛  مرتضی شیروانی در این خصوص اظهار کرد: طی سال گذشته ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی […]

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از رشد ۸.۴ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان طی سال گذشته خبر داد.

 به گزارش طلوع افلاک ؛  مرتضی شیروانی در این خصوص اظهار کرد: طی سال گذشته ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است، که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ با ۴میلیون و ۹۷۳ هزار تن ، ۸.۴درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: این میزان کالا در قالب ۴۰۲ هزار فقره بارنامه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ با ۳۸۳ هزار  بارنامه ، ۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۷ شرکت حمل و نقل کالا، ۲۰ هزار و ۲۰۹ راننده و ۱۱هزار و ۹۹۹ ناوگان باری سنگین، ۳ پایانه عمومی حمل بار  در بخش حمل و نقل باری استان فعالیت می کند.

شیروانی به آمار وانت بارهای استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۸۵ وانت بار و ۱۵۷ راننده دارای کارت هوشمند در حمل کالای استان مشغول فعالیت هستند و در سال ۱۴۰۲ میزان هزار و ۲۳۴ تن توسط ناوگان وانت بار در استان جابجا شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.