آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1
رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان

پیام تسلیت رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان به مناسبت درگذشت « سید مجتبی صورتیان » آبادگر لرستانی

  • کد خبر : 28190
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
پیام تسلیت رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان به مناسبت درگذشت « سید مجتبی صورتیان  » آبادگر لرستانی
رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان طی پیامی درگذشت « سید مجتبی صورتیان » آبادگر لرستانی را به جامعه علمی و فرهنگی استان لرستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان طی پیامی درگذشت « سید مجتبی صورتیان » آبادگر لرستانی را به جامعه علمی و فرهنگی استان لرستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان ، مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان طی پیامی به مناسبت درگذشت « سید مجتبی صورتیان » آبادگر لرستانی اظهار داشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر اندوهبار درگذشت مهندس سید مجتبی صورتیان جامعه علمی و فرهنگی استان را اندوهگین کرد، خاموشی هر ستاره از آسمان علم و دانش، اندوه بزرگی است که اندک فرصت با یکدیگر بودن را به ناگواری یادآوری می‌کند.
زنده‌یاد مهندس سید مجتبی صورتیان یکی از مهندسان پرتلاش و متعهد لرستان بود که قطعا درگذشت وی ضایعه‌ای اسفبار برای جامعه علمی استان لرستان است.
بی شک خدمات ارزنده وی تا همیشه در اذهان مردم لرستان بالاخص زادگاهش خرم آباد به یادگار باقی خواهد ماند.
فقدان این مهندس و آبادگر مردمی برای جامعه علم و دانش لرستان غمی جانکاه و سترگ است ولی انسان در برابر تقدیر و مشیت حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا ندارد.
این جانب بر خود لازم دانسته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این مهندس دلسوزو متعهد مصیبت وارده را به مردم فهیم استان خصوصاً جامعه ی علمی و خانواده ی محترم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای ایشان رحمت بی کران و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم
زنده‌یاد مهندس سید مجتبی صورتیان از مهندسین دلسوز ، متعد و مردمی استان لرستان شهرستان خرم آباد و دانش‌آموخته‌ی مهندسی عمران از کشور هلند و مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب لرستان بود
زنده‌یاد مهندس سید مجتبی صورتیان علاوه بر اینکه در کسوت یک مدیر عمرانی و توسعه ا‌ی سال‌ها در لرستان خدمت کرد و همیشه دغدغه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی لرستان را داشت، بعد از بازنشستگی وارد فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در شهر خرم آباد شد. مهندس صورتیان انسانی دردمند و فهیم و مشارکت‌جو بود که نه فقط در تأسیس و پایداری انجمن‌های خیریه ، اجتماعی ، فرهنگی ، زیست محیطی و توسعه‌ای نقش سازنده‌ای ایفا کرد، بلکه در بسیاری از عرصه‌های اجتماعی و مدنی شهر خرم آباد نیز کنشگری فعال و اثربخش بود. وی همچنین با تلاشی خستگی‌ناپذیرتا واپسین روزهای عمر، به‌رغم کسالت، با نگاه علمی و کارشناسی، مطالبات و مشکلات مردمِ استان و بویژه شهرستان‌ خرم آباد را با درایت پیگیری می‌نمود.
ایشان در بدو احیاء بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان از هیچ کوششی دریغ ننمود و با کمک فکری ، ایده پردازی و حضور فعال درنشست های هم اندیشی و تخصصی ادبیات در راستای اعتلای فرهنگ و توسعه لرستان می کوشید.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.