آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024
0

تقدیر مدیرکل بهزیستی لرستان ازرئیس وهمکاران بانک رفاه کارگران کوهدشت 

  • کد خبر : 28180
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
تقدیر مدیرکل بهزیستی لرستان ازرئیس وهمکاران بانک رفاه کارگران کوهدشت 

مدیر کل بهزیستی استان لرستان با ارسال لوح تقدیری از خدمات ارزنده بانکی جواد فتحی رئیس شعبه بانک رفاه کوهدشت و کریم عبدالهی مسئول تسهیلات این شعبه تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، همایون عمودی زاده مدیر بهزیستی استان لرستان با ارسال لوح تقدیر، از همکاران شعبه مرکزی بانک رفاه کارگران شهرستان […]

مدیر کل بهزیستی استان لرستان با ارسال لوح تقدیری از خدمات ارزنده بانکی جواد فتحی رئیس شعبه بانک رفاه کوهدشت و کریم عبدالهی مسئول تسهیلات این شعبه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، همایون عمودی زاده مدیر بهزیستی استان لرستان با ارسال لوح تقدیر، از همکاران شعبه مرکزی بانک رفاه کارگران شهرستان کوهدشت به دلیل همکاری وهمراهی موثر در خدمت رسانی به گروه های هدف و مددجویان این سازمان تقدیر کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه ها، خطاب به رییس و مسئول اعتبارات شعبه مرکزی کوهدشت آمده است : … بدینوسیله لازم می دانم از زحمات و تلاش های جنابعالی در راستای تحقق اهداف سازمان بهزیستی نسبت به همکاری و خدمتگزاری صادقانه به گروهای هدف، تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم درپرتو الطاف بی دریغ الهی موفق و منصور باشید.

شایان ذکر است ، این تقدیردرراستای اشتغال جامعه هدف مدد جویان بهزیستی شهرستان کوهدشت بوده است که به مدیر این شعبه بانک جناب آقای جوادفتحی ومسئول تسهیلات شعبه آقای کریم عبدالهی نهایت همکاری را با اداره بهزیستی «مددجویان» در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت واشتغالزا داشته اند صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.