آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
0

حفظ حرمت شب های قدر در روز طبیعت در استان ولایتمدار لرستان ضروری است

  • کد خبر : 28013
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
حفظ حرمت شب های قدر در روز طبیعت در استان ولایتمدار لرستان ضروری است

استاندار لرستان گفت: باتوجه به همزمانی شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت باید شئونات اسلامی در تفرجگاه شهری رعایت شود. به گزارش طلوع افلاک ؛ فرهاد زیویار روز شنبه در نشست شورای راهبری و کاهش تصادفات استان اظهار کرد: باتوجه به تقارن ماه رمضان و ایام نوروز باید در روزهای باقیمانده و تلاقی روز طبیعت […]


استاندار لرستان گفت: باتوجه به همزمانی شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت باید شئونات اسلامی در تفرجگاه شهری رعایت شود.

به گزارش طلوع افلاک ؛ فرهاد زیویار روز شنبه در نشست شورای راهبری و کاهش تصادفات استان اظهار کرد: باتوجه به تقارن ماه رمضان و ایام نوروز باید در روزهای باقیمانده و تلاقی روز طبیعت و شهادت حضرت(ع)، شئونات اسلامی و حرمت این ماه مبارک حفظ شود.

وی با بیان اینکه امسال روز سیزده بدر نخواهیم داشت و مردم لرستان سوگوار خواهند بود ادامه داد: حرمت و حفظ شئونات اسلامی ماه رمضان باید در اولویت قرار گیرد و دستگاه های اجرایی با نصب پارچه های سوگواری به استقبال این روز بروند.

استاندار لرستان ادامه داد: باتوجه به همزمانی شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت باید شئونات اسلامی در تفرجگاه شهری رعایت شود.

زیویار همچنین با اشاره به کاهش تصادفات رانندگی در جاده‌های استان اظهار کرد: این مهم نشان دهنده تلاش دستگاه های اجرایی مرتبط است که امید می رود این روند کاهشی در روزهای باقیمانده تعطیلات ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه سفر وزیر راه و شهرسازی به لرستان بزودی انجام می‌شود اظهار داشت: تقاطع غیر همسطح خیابان شریعتی خرم‌آباد تا پایان ماه مبارک رمضان آماده بهره‌برداری است و زیر بار ترافیک می‌رود اما افتتاح رسمی آن با سفر وزیر راه و شهرسازی و یا دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.