آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
0

قتلگاه تختی خرم آباد در انتظار چادر ملو وسعید اخباری /خیبر ومهاجری در اندیشه هشتمین برد متوالی

  • کد خبر : 27545
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
قتلگاه تختی خرم آباد در انتظار چادر ملو وسعید اخباری /خیبر ومهاجری در اندیشه هشتمین برد متوالی

درحساس ترین بازی هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال ایران  خیبر خرم آیاد  و چادرملو اردکان یزد دو تیم اول و دوم جدال در ورزشگاه پیر تختی خرم آباد با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف هم خواهند رفت.  به گزارش طلوع افلاک ؛ رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به روزهای حساس و نفس‌گیر […]

درحساس ترین بازی هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال ایران  خیبر خرم آیاد  و چادرملو اردکان یزد دو تیم اول و دوم جدال در ورزشگاه پیر تختی خرم آباد با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف هم خواهند رفت.

 به گزارش طلوع افلاک ؛ رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به روزهای حساس و نفس‌گیر خود نزدیک می‌شود؛ هر چند که نگاهی به جدول رقابت‌ها حکایت از فاصله‌گرفتن ۲ تیمِ مدعی چادرملو اردکان و خیبر خرم‌آباد از سایر تیم‌ها دارد و آن‌ها به عنوان جدی‌ترین مدعیان صعود به لیگ برتر، نام‌شان مطرح است اما دیگر تیم‌های مدعی از جمله نفت‌وگاز گچساران، فجرسپاسی شیراز و حتی سایپا تهران هم می‌توانند در ۱۳ هفته پیش‌رو امیدوار به تغییر و تحولات در جدول باشند.

خیبر با رضا مهاجری مربی با تجربه و با اخلاق خود وبرای رسیدن به رکورد ۸پیروزی پیاپی در اندیشه یک بازی تهاجمی و دبل در برد در برابر چادر ملو است.

خیبری‌ها با توجه به لغو دیدارشان مقابل داماش گیلان، با فرصت استراحت بیشتری مهیای دیدار با چادرملو اردکان شده‌اند. شاگردان رضا مهاجری که دور رفت را با کسب برد ۳ بر ۲ مقابل چادرملو در یزد به پایان رساندند، در ۸ بازی اخیرشان در لیگ آزادگان توانسته‌اند رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را از خود به جای بگذارند و در بهترین فرم ممکن، مهیای انجام حساس‌ترین دوئل خود در نیم‌فصل دوم لیگ آزادگان در خانه هستند. برد در این مسابقه سرنوشت‌ساز و کسب ۳ امتیاز احتمالی دیدار معوقه، می‌تواند خیبر را در یک‌قدمی صعود تاریخی به لیگ برتر قرار بدهد.

چادر ملو با اتکا به بازیکنان با کیفیت و خوبی همچون حجت صدقی،  امیرحسین خدامرادی، هادی حبیبی نژاد، محمد بلبلی ، سعید محمدفر،محمد بختیاری و  با هدایت سعید اخباری مربی جوان و با آتیه خود برای جبران شکست دور رفت و پیروزی در بازی بزرگ هفته بیست ودوم لیگ دسته اول برنامه دارد.

چادرملو اردکان تا پایان هفته بیست‌ویکم با کسب ۴۸ امتیاز صدرنشین است و خیبر خرم‌آباد هم که یک دیدار معوقه مقابل داماش گیلان در کارنامه خود دارد، توانسته از ۲۰ مسابقه، ۴۶ امتیاز به‌دست آورد و در رتبه دوم است. نفت مسجدسلیمان با ۴۲ امتیاز در رتبه سوم حضور دارد و فجرسپاسی شیراز هم با ۴۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی است. مسابقات هفته بیست‌ودوم لیگ آزادگان، امروز (دوشنبه) آغاز خواهد شد اما یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل قرار است فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به انجام برسد؛ نبرد چادرملو اردکان و خیبر خرم‌آباد، ۲ تیم مدعی اصلی صعود به لیگ برتر!

شاگردان سعید اخباری در تیم چادرملو اردکان در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران توانسته‌اند عملکردی فراتر از حد انتظار داشته باشند و با کسب ۴۸ امتیاز یکه‌تاز جدول لیگ آزادگان هستند. اردکانی‌ها که هفته گذشته توقفی غیرمنتظره‌ای در خانه برابر آریو اسلامشهر داشتند، حالا هم به دنبال کسب شانزدهمین برد فصل خود و تثبیت جایگاه‌شان در صدر جدول هستند و هم می‌خواهند انتقام شکست ۳ بر ۲ در دور رفت را از خیبر خرم‌آباد بگیرند.

چادرملو اردکان دومین فصل حضورش در لیگ دسته اول فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارد و نکته جالب‌توجه اینکه، آن‌ها در طول ۲ فصل اخیر نتوانسته‌اند برابر خیبر خرم‌آباد برنده شوند. در فصل گذشته، بازی دور رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید و در بازی برگشت هم ۲ تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند و حالا در فصل جدید هم که در دوئل رفت، خیبری‌ها برنده شدند و همین مسئله باعث شده تا شاگردان اخباری با انگیزه طلسم‌شکنی به خرم‌آباد وارد میدان مسابقه شوند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، دوئل خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۵ با قضاوت امیر عرب‌براقی برگزار خواهد شد و عملکرد بی‌نقص عرب‌براقی در بازی حساس فردا می‌تواند او را بیش از پیش به سوت قضاوت مسابقه داربی پایتخت نزدیک کند.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=27545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.