آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

تدابير لازم جهت برقراري آرامش و امنيت انتخابات انديشيده شده است

  • کد خبر : 27340
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
تدابير لازم جهت برقراري آرامش و امنيت انتخابات انديشيده شده است

فرمانده انتظامي استان گفت: تدابير لازم جهت برقراري آرامش و امنيت انتخابات انديشيده شده است و پليس لرستان با آمادگي صددرصدي امنيت اين حماسه ملي را برقرار خواه د کرد . به گزارش  طلوع افلاک ؛ سردار “يحيي الهي” در جلسه پنجاه و پنجمين کميسيون عمليات که با حضور سردار “حسين رحيمي” رئيس پليس امنيت […]

فرمانده انتظامي استان گفت: تدابير لازم جهت برقراري آرامش و امنيت انتخابات انديشيده شده است و پليس لرستان با آمادگي صددرصدي امنيت اين حماسه ملي را برقرار خواه د کرد .

به گزارش  طلوع افلاک ؛ سردار “يحيي الهي” در جلسه پنجاه و پنجمين کميسيون عمليات که با حضور سردار “حسين رحيمي” رئيس پليس امنيت اقتصادي فراجا برگزارشد، ضمن تبريک اعياد شعبانيه و ولادت با سعادت حضرت ولي عصر ( عج)، و شادي ارواح طيبه شهداي صدر اسلام تا کنون بخصوص شهداي امنيت، به امنيت حوزه هاي انتخاباتي اشاره و اظهار داشت: تامين امنيت انتخابات، خط قرمز فراجا و امنيت انتخابات امانتي در دست پليس است، برهمين اساس با برنامه‌ريزي دقيق و اطلس تهيه‌ شده از اقدامات و تجربیات گذشته و اشراف اطلاعاتي بر شرايط موجود، برنامه ريزي لازم انجام شده و به حول و قوه الهي و عنايات حضرت ولي عصر ” عج ” و با همکاري مردم شريف و ولايي لرستان و در کنار ساير دستگاه ها استان، انتخاباتي همراه با آرامش و امنيت مطلوب برگزار خواهيم کرد .

وي ضمن ارائه گزارشي از عملکرد پليس استان لرستان، افزود: شهرستان هاي استان، کلانتري ها و پاسگا هاي انتظامي به صورت حضوري توجيه و در خصوص امنيت انتخابات دستورات لازم صادر شده است.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه ضمن بررسي مسائل انتظامي حوزه هاي انتخابيه و تاکيد بر اين که بنا به فرمايش مقام معظم رهبري ” مدظله العالي “، انتخابات به عنوان رکن اصلي نظام جمهوري اسلامي است، تصريح کرد: بحمدالله مردم مومن و ولايي و همشيه در صحنه لرستان يک بار ديگر با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات مشت محکمي بر دهان دشمنان و ياوه گويان خواهند زد.

اين مقام انتظامي لرستان گفت: دشمنان ايران اسلامي در طول سال‌هاي بعد از انقلاب به دنبال ايجاد فتنه انگيزي براي ناامن کردن کشور بوده اند، اما به لطف خداوند متعال و در سايه تدابير فرمانده معظم کل قوا ” مدظله العالي” و بيداري مردم هميشه در صحنه، تاکنون نتوانسته اند در اين راه به اهداف شوم خود برسند و بعد از اين هم نخواهند رسيد.

وي خاطر نشان کرد: پيش بيني هاي لازم در حوزه هاي مختلف استان لرستان در بحث مسائل امنيتي و انتظامی صورت گرفته و پليس با همکاري ديگردستگاه هاي امنيتي آمادگي کامل براي برگزاري هر چه با شکوه تر انتخابات را دارد.

فرمانده انتظامي استان لرستان با اشاره به اينکه جلسات متعدد با مسئولان اجرائی انتخابات شهرستان هاي استان برگزارشده است گفت: امنيت يکي از ارکان برگزاري انتخابات در كشور است و مجموعه انتظامي استان از ماه هاي قبل تدابير و برنامه ريزي هاي لازم را به منظور برگزاري انتخاباتي امن در ۱۱ اسفند ماه انديشيده است و هم اکنون با اشراف اطلاعاتي لازم از آمادگي مطلوبي در اين جهت برخوردار است.

سردارالهي در پايان با تقدير و تشکر از همه مسئولان و دست اندکاران انتخابات، از آنان خواست با پليس و دستگاه هاي امنيتي همکاري و همراهي بيشتري داشته باشند تا ان شا ء الله در اين امتحات بزرگ و حماسه ملي سربلند بيرون بياييم .

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=27340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.